Nu-mi plac maslinele

Am primit de la Ade leapsa cu mancarea preferata. Dar de masline trebuie sa vorbesc…orice mancare, oricat de „preferata”, pentru mine e ruinata daca gasesc masline inauntru. 😀

Am o problema si cu icrele…nu conteaza culoarea, nu discriminez. 😛 Pur si simplu eu si icrele nu ne impacam. Nici carnea tocata nu ma incanta….si implicit toate mancarurile ce o contin: chiftele, sarmale. ardei umpluti.

Da’ parca leapsa era despre ce-mi place. So…specialitatea mea – supa la pliiic. 🙂 Pare absurd, dar chiar imi place. Si de obicei imi iasa perfect. 😛 Acum sa inchei capitolul (limitat) cu specialitatile mele si sa trec la ale altora.

De la mama imi place prajitura cu mere, snitzelul, pestele sub toate formele, supa normala, cartofii frantuzesti, tortul rusesc…gata, am terminat cu nationalitatile. 😛

De la tata.…………tata mai comanda pizza uneori. 😛

De la McDonalds: cartofi de toate dimensiunile, McFish, McChicken, BigMc, McNuggets, placinta cu visine, McFlurry, McSunday. Nah Ade..multumita? 😛 Chiar am ajuns sa insir aici tot meniul de la Mc….numai salate n-am incercat inca. Si-a luat mai demult Carina una cu morcovi si mirosea ciudat. 😀

De la Jasmine: salata Mozzarella, clatite (cam orice clatita din cele 2 pagini ale meniului cu clatite dulci 🙂 ), Fanta Lemon sau limonada.

Pizza: Quatro Stagioni forever! Oricat de stufoasa ar fi oferta tot asta mi se intampla sa aleg. 😛

Dau leapsa mai departe la: Simona, Marce, pinkISH, dilEMA, aikisan, Miclowan si Bogdan.

P.S. Unii ar putea intelege din cele scrise mai sus ca sunt gurmanda. Nu e asa. 😀 Dimpotriva…abundenta de preferinte inseamna ca nu sunt mofturoasa, deci sunt usor de multumit. 🙂

10 gânduri despre “Nu-mi plac maslinele

  1. Mda, nu esti mofturoasa. Atita vreme cit te invita omu’ la McDonalds sau la Jasmine, nu? 😀 Ca in rest, esti teroare…

    Macar stiu cum sa-ti tai pofta de mincare acum. Las ca bag eu masline in BigMac-ul ala data viitoare, lol.

  2. Bogdan – Ma poate invita si la KFC, la pizza….chiar si la Burger King daca se deschide la noi. :))
    Miclowan – ok 😉
    Anca – Poate ar trebui sa incerc eu. Dar de fiecare data cand intru acolo pofta de burger si cartofi e mult mai mare. 😛

  3. app de Mac, am incercat eu azi Chicken Premiere 😀 e bun, u should try it 😀
    ciudat e ca dupa ce l-am mancat, mi s-a cam facut rau :)) dar sa zicem ca a fost doar un ghinion, si nu a fost in nici un caz de la mancarea „sanatoasa” de la mac :))

  4. pizza Trenta, au si salate si paste, livrarea e chiar rapida, mai sunt exceptii, dar sunt ok, ar trebui incercati pentru ca nu iti conditioneaza comanda de un anumit minim, poti comanda si o pizza in tot bucurestiul fara sa fi limitat

Lasă un comentariu