Dumnezeu versus Superman

Va propun un experiment simplu. Luam un pasaj biblic si inlocuim peste tot Dumnezeu sau Isus cu Superman. Daca adaugam si niste benzi desenate, sunt sigura ca avem de-un comic book.

Apocalipsa

Şi eu am văzut coborându-se din cer, de la Superman, cetatea sfântă, Noul Ierusalim, gătită ca o mireasă împodobită pentru bărbatul ei. Şi am auzit un glas tare care ieşea din scaunul de domnie şi zicea: „Iată cortul lui Superman cu oamenii! El va locui cu ei, şi ei vor fi poporul Lui, şi Superman însuşi va fi cu ei. El va fi Superman-ul lor.

Potopul

Si Superman a zis: “Am sa sterg de pe fata pamantului pe omul pe care l-am facut, de la om pana la vite, pana la taratoare si pana la pasarile cerului; caci imi pare rau ca i-am facut”. Dar Noe a capatat mila inaintea lui Superman. Doar Noe si familia lui au fost crutati atunci cand Superman a trimis potopul. Prin intelepciunea lui Superman, pamantul a fost populat din nou cu o generatie de oameni neprihaniti.

Orbul vindecat

Au venit la Betsaida; au adus la Superman un orb şi L-au rugat să se atingă de El. Superman a luat pe orb de mână şi l-a scos afară din sat; apoi i-a pus scuipat pe ochi, Şi-a pus mâinile peste el şi l-a întrebat: „Vezi ceva?”. El s-a uitat şi a zis: „Văd nişte oameni umbland, dar mi se par ca nişte copaci”. Superman i-a pus din nou mâinile pe ochi; i-a spus să se uite ţintă; şi când s-a uitat, a fost tămăduit şi a văzut toate lucrurile desluşit. Atunci Superman l-a trimis acasă şi i-a zis: „Să nu intri în sat şi nici să nu spui cuiva în sat”.

Lasă un răspuns

