21 septembrie

Am primit leapsa de la Daniela sa va spun cand e ziua mea si in acelasi timp sa va dau adresa pe care sa-mi trimiteti cadourile. Rog seriozitate. Mai bine sa le trimiteti din timp sau chiar acum decat sa aveti ghinionul sa ajunga prea tarziu. 😛

Acum pentru ca nu vreau sa dezinformez…leapsa originala era putin diferita. 🙂 Trebuie sa intru pe Wikipedia, sa introduc data mea de nastere si sa gasesc 5 evenimente care s-au intamplat in ziua respectiva , 5 aniversari importante, o moarte si o sarbatoare. Acum alegeti voi la care varianta a lepsei vreti sa raspundeti. :))

Evenimente:

Aniversari:

Deci toti oamenii astia sunt aceeasi zodie ca mine. Semanam? 😉

O moarte:

  • 2000Bryan Smith – was the driver of the vehicle which hit the author Stephen King. Totul se leaga. 😛

O sarbatoare:

  • International Day of Peace – nu stiam ca e pe 21 septembrie, dar ma bucur ca e asa. 🙂
  • International Banana Festival – trebuia doar o sarbatoare, dar nu ma puteam abtine sa n-o mentionez. :))

Dau leapsa mai departe la: Carina, Iulia, Mihai, Cosmin, Alex, Simona si cui mai este curios de evenimentele marete ce au avut loc de ziua sa. 🙂

17 gânduri despre “21 septembrie

  1. Pronazi iron guard???? Astia de la wiki ma enerveaza deja nu e pro nazi… pe atunci nu si-a pus Sima amprenta pe Garda…. E nationalist sau ultra-nationalist. Tre sa editez….. 😛

    La multi ani!!!

  2. Da ar mai fi necesare niste virgule pe aici pe colo… 😛

    Ideea e ca nu e pro Nazi Iron Guard 🙂 In perioada aceea inca nu isi pusese amprenta definitiva Horia Sima pe Garda de fier. Atunci ar trebui sa sune cam asa:

    „1939 – Romanian Prime Minister Armand Calinescu is assassinated by nationalist (sau ultranationalist) members of the Iron Guard.”

    Si am editat si pe Wikipedia 😛

  3. Dragos – am observat ceva interesant la tine. :)) esti din Orastie!! Si eu care acu’ recent am mentionat ca nu mai stiu pe alt blogger de acolo…

  4. Ma bucur ca prin intermediul blogului meu v-ati gasit. Oare asa se simte si Adreea Marin? 😛
    Si da…trebuie sa aduci banana si kiwi. Stiu ca n-are legatura, dar imi place mult kiwi. 🙂

Lasă un comentariu