In apararea celor care asculta telefoanele

imagesMa amuza oamenii paranoici legat de securitatea datelor: mailurile le sunt citite, telefoanele ascultate, probabil cineva trage cu urechea si atunci cand canta sub dus.

Ok, partial inteleg preocuparea. Am innebunit cand am fost bombardata timp de-o luna cu bannere anti-hemoroizi pentru ca facusem research pe tema asta pentru job. As prefera ca Google sa nu-si mai bage nasul asa mult in cautarile mele.

Dar dincolo de asta, sa fim seriosi: majoritatea oamenilor nu prezinta nici cel mai mic interes pentru asa zisii spioni.  Nu cred ca serviciile secrete tin sa-ti monitorizeze scorul la Candy Crush. Nici sa citeasca toate mailurile alea cu cei 7 ani de ghinion, pe care le primesti. Nu sta nimeni sa-ti asculte conversatiile cu prietenul (poate doar un agent secret pervers?). Nici cele in care mama iti impartaseste reteta ei secreta.

Ma amuz uneori imaginandu-mi trista soarta a unui agent secret nevoit sa asculte cele mai banale conversatii telefonice. “Iubi, ce faci? Ia zi-mi, ce-ai pe tine? Pentru ca eu am o bomba.” Agentul se entuziasmeaza. In sfarsit, captura carierea lui. “O bomba in pantaloni” Dezamagire totala.

Buttom line, daca cineva chiar te urmareste, mai bine plange-i de mila decat sa fii paranoia. Uneori mailurile nu sunt citite ca lumea nici de cei carora le trimitem. Telefoanele nu sunt ascultate cu atentie nici de omul cu care vorbesti. De ce un strain ar fi mai interesat? 😛

Un gând despre “In apararea celor care asculta telefoanele

Lasă un răspuns

