Impreuna suntem mai incompetenti

Cand vine vorba de publicitatea mediocra, cel mai simplu e sa dam vina pe clientii fricosi sau pe creativii sictiriti. Insa niciuna dintre ele nu cred ca explica in totalitate de ce reclamele ne trimit direct la WC.

Problema apare la numarul mare de oameni care iau decizii. Adesea suntem mai mult de 10 oameni (client + agentie) care ne dam cu parerea despre ce-ar trebui sa se intample in 30 de secunde. Inevitabil, se ajunge la cel mai mic numitor comun. La abordarea neutra care nu deranjeaza pe nimeni. Poate doar pe consumatorul final care ne va injura ca iar l-am intrerupt.

Nu stiu care ar fi solutia. Fiecare e indreptatit la o opinie, fie pentru ca a participat la creatie, fie pentru ca plateste pentru realizarea ei.

Dar cu siguranta mariile inventii n-au fost realizate de comitete.


Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s