Dorintele mele lenese, ciudate sau rele de-a dreptul

Brief-urile nasoale sa aiba rezolvarea scrisa pe spate, cu litere rasturnate, precum ghicitorile.

Pisica mea sa isi gaseasca un job si sa inceapa sa aduca si ea bani in casa. E foarte frustant sa o gasesc lenevind cand ma intorc dupa o zi obositoare de lucru.

Blocul de vizavi sa fie demolat si sa pot vedea mai mult cer.

Sa-mi pot rezerva loc in autobuz. Stiu, super egoist. 99% din timp ar sta neocupat si ar contribui la artroza batranilor.

Sa existe curent electric wireless, asa cum exista Internet wireless.

Parintii sa inteleaga ca eu nu lucrez de la 8 la 3. Si sa nu ma intrebe de fiecare data pe la 4: “Cum, inca esti la birou???”.  Cand eu mai am cateva ore bune de munca.

Toata lumea sa se dea la o parte cand eu trec pe un trotuar ingust.

Sa am pe cineva identic cu mine la corp, care sa incerce hainele in locul meu. Si eu sa le iau acasa direct.

Oamenii care se trezesc tarziu sa domine lumea, iar matinalii sa fie cei care se chinuie. Si care n-au ce face pana pe la 12 la pranz pentru ca toata lumea doarme, toate magazinele sunt inchise, nimeni nu lucreaza. 

Lasă un răspuns

