Povestea superstitiosului dezamagit

Dom’le, in tara asta, parca nici superstitiile nu ies cum trebuie. In dimineata asta am trecut pe sub o scara. Stiti ce s-a intamplat? NIMIC! M-am intors. Am trecut de doua ori, de trei ori. Degeaba. E lipsa de respect pentru oameni. Adica, ti se promite un lucru si apoi tipa la tine ca de ce te tot invarti pe acolo.

Ce sa mai spun de pisica neagra. Am un motan acasa, negru – taciune. L-am tot aruncat in fata la vecinu’, ca prea se inalta repede casa aia a lui. Eh, i-am aruncat pisica in fata fix cand iesea pe poarta, cateva zile la rand. Credeti ca s-a intamplr ceva? Acu’ el are ditamai castelul si mie mi-a fugit matza de acasa!

Si asta cu ziua de 13 ghinionista… Pai asta ar insemna sa am ghinion de 12 ori pe an. Si atat! Eh, mi-a scazut salariul pe 5, mi-a crescut intretinerea pe 20. Si pe 1 mi-am facut praf masina intr-o groapa. Pai ce ghinion sa mai poarte 13? In tara asta nu suntem in stare sa ne organizam si noi, sa grupam nenorocul intr-o zi, nu asa rasfirat.

Va spun eu, superstitiile astea sunt mare facatura. Sa nu mai credeti! Mai bine fiti atenti la horoscop si la ce zice in Biblie.

Lasă un răspuns

