Concert Philip Kotler la Arenele Romane

Mii de corporatisti asteapta inflacarati aparitia lui Kotler pe scena. Multimea scandeaza intr-o voce cei patru P: PRO-DUS, PRO-MO-VA-RE, PLA-SA-RE, PRET! Rabdarea le este rasplatita. Maestrul isi face aparitia din spatele unui urias nor de fum de tigara. Fetele de la marketing sunt in extaz. Kotler ridica pixul in aer, semn ca show-ul a inceput.

Se spune ca este un zeu cu markerul in mana si flipachart-ul in fata.  Nu se dezminte. Trece prin hituri precum Demarketing, Megamarketing, Turbomarketing şi Synchromarketing. Multimea este in delir. Companii care inainte erau rivale, canta acum impreuna. P&G alaturi de Unilever, Pepsi alaturi de Cola, Adidas si Nike.

Cei care vor sa ia o pauza, pot vizita standurile de pe margine, unde fiecare companie prezinta ce are mai bun. Astfel, pe langa clasicele standuri cu mici si bere putem gasi si unele cu absorbante, detergenti, cosmetice si aparate de ras.

Intre timp, hiturile si cocktail-urile Marketing Martini Mix curg fara oprire. Multimea canta la unison:

Today you have to run faaaaaster. Oh Oh ohhhh!

To stay in place. Eh eh ehhhh!

Don’t buy market share. No, no, no!

Figure out how to earn it. Yeah, yeah yeah!

Concertul se incheie tarziu in noapte, cu un joc de lasere care proiecteaza un grafic cu PIB-ul Romaniei pe cerul noptii. Corporatistii se indreapta spre birourile lor obositi, dar motivati.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s