Publicitatea ca o femeie trecuta

“De ce nu mai e misto publicitatea romaneasca?” intreaba IQads. Incerc si eu sa raspund. In opinia mea, publicitatea autohtona e asemenea unei femei trecute de prima tinerete. Complimentele sunt binevenite. Criticile trebuie rostite cu mult tact. Si daca chiar nu-ti place, inseamna ca nu o intelegi.

Arata tot mai rau? Asta e. Nu-si mai permite sa se aranjeze, sa se fardeze. Cand tara arde, baba nu mai are timp sa se pieptene. Asa ca se arata asa cum e ea. Uneori chiar in pielea goala.

Barbatul o tine si el sub papuc. Traieste din banii lui asa ca nu poate comenta.  Nu-si mai permite sa mearga la teatru sau film. Sta toata ziua cu cratita si telenovelele in fata. Vine cu aceleasi subiecte din nou si din nou. E cicalitoare, stresanta. Dar in conditiile astea de viata, cine o poate invinui?

Copiii au parasit-o sau au dezamagit-o. Niste materialisti! Acum nu mai e fertila. A imbatranit. Mai incearca ea tot felul de alifii. Dar nu reuseste sa-si ascunda ridurile. I-au ramas doar pozele si filmuletele din tinerete. Le priveste si se tot intreaba cum ar putea da timpul inapoi. Oare va reusi asta curand?

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s