Electra, will you carry me?

Ma aflu pe drumul spre piezanie. Va scriu pentru ca doresc sa imi izbavesc pacatul rutier. Am hotarat sa imi dedic viata unei singure biciclete. Pana acum am fugit de raspundere. Plecam in fiecare weekend cu o alta. Nu conta ca o plateam cu ora sau ca o foloseau zeci de persoane. Ma multumeam cu cate o escapada. Consideram ca e prea complicat sa o aduc acasa. Sa o protejez si sa o intretin.

Incet, incet lucrurile s-au schimbat. M-am saturat sa dau mereu de alte obiceiuri, alte frane, alta sensibilitate la comenzi. Am inceput sa privesc cu gelozie bicicletele altora. Sa ravnesc la ce nu era al meu. S-a infiripat ideea unei relatii stabile…

Intru zilnic pe website-uri cu biciclete. Privesc cu jind pozele chiar si in timpul orelor de serviciu. Dar in van. Toate sunt materialiste. Fara cateva milioane bune nu am sanse sa le intru in gratie.

Insa eu imi doresc o bicicleta care sa ma aleaga dincolo de orice interes banesc. So Electra, will you carry me? 🙂

*Articol scris pentru concursul Cicloteque

Lasă un răspuns

