Schizo

Zilele acestea am incercat sa stau de vorba cu mintea mea. Am cerut cateva detalii referitor la modul de functionare. Pana la urma, eu ii asigur resursele necesare si cred ca imi datoreaza o explicatie.

Tin sa va spun ca am fost tratata cu o aroganta nemarginita. A subliniat ca nu as face fata tuturor informatiilor pe c…are ea le administreaza. Observand ca nu renunt, mi-a reamintit ca nenumarati experti au esuat in a-i intelege mecansimele. A continuat prin a-mi cere sa ma limitez la particica pe care o folosesc de obicei, caci o distrag de la procesul evolutiv. A incheiat abrupt ordonandu-mi sa adorm pentru a-i asigura refacerea.

Curiozitatea mea o nelinisteste profund. Sper ca diseara voi afla adevarul la How the mind works by Ted Bucharest. 🙂

Lasă un răspuns

