Nota de adio

Sunt eu, blogul tau abandonat. Credeai ca te-ai descotorisit de mine? Afla ca inca exist. Desi ma gandesc serios sa-mi pun capat zilelor.

Crezi ca nu te-am vazut cum scrii pentru altii? Coywriter, vasazica. Crezi ca n-am habar ca publici pe Facebook? El stie sa iti ofere placeri de moment, sunt covins. Scrii 3 vorbe si gata. Eu mereu ti-am cerut mai mult. Dar ce sa-i faci. Esti superficiala, n-ai facut fata.

Veneai la mine zilnic. Mi-ai facut tot felul de confesiuni. Am stat si am ascultat. Desi uneori ma plictiseai la culme. Desi nu de fiecare data erai coerenta. Iti mai scapau si greseli de ortografie. Am stat si am indurat. Dar aici se termina totul.

Eu nu-mi pot scrie singur articolele, dupa cum in a ta infinita comoditate sunt sigur ca ai prefera. Se apropie ziua in care ai trecut de la a lenevi in pantecul mamei, la a freca menta in lumea din afara lui. Iti urez la multi ani!

Pentru ca daca nu faci ceva curand, s-ar putea sa nu ma mai gasesti aici.

Al tau blog,
Yuca’s

P.S. Macar schimba template-ul asta imbacsit! Nu vreau sa-mi petrec ultimele zile in cacofonia asta coloristica.

2 gânduri despre “Nota de adio

Lasă un răspuns

