Ideas that didn’t work

A fost desemnat vizualul castigator pentru Effie 2010. Se pare ca ideile mele nu au fost prea harnice. Dar inainte de a emite orice opinie cred ca se cuvine un disclaimer.

Contrar modelului justitiei romane, imi asum faptul ca nu pot fi in acelasi timp un judecator si un avocat corect. 🙂 Deci concluziile care urmeaza sunt pur subiective.

Acestea fiind spuse, ma pot dezlantui. Se spune ca in fata unei idei bune te incearca o senzatie de invidie. iti doresti ca ea sa fi fost a ta. Ca sa ilustrez cu un exemplu, iata un print peste care am dat incercand sa vad ce s-a facut pentru promovarea Effie la nivel international.

Vizualul castigator nu-mi starneste o asemenea reactie. E corect, pe brief, dar cam atat, din punctul meu de vedere.

Am inteles ca este apreciat faptul ca logo-ul apare in print, lucru pe care eu nu l-am respectat. Pe de alta parte, simteam nevoia unei implementari mai creative a acestuia. Ceea ce am de gand sa fac la anul cand voi reveni cu forte noi. 🙂

Lasă un răspuns

