La pedaleee

Tin sa-i felicit pe cei de la Green Revolution pentru proiectul La pedale.  Ultima plimbare serioasa cu bicicleta am facut-o candva pe la 11 ani. 🙂 Achizitionarea unei biciclete nu este o alternativa pentru mine. Locuiesc la etajul 7 si oricum n-as indrazni sa ies cu ea in trafic. Deci vestea ca pot inchiria una in Herastrau a fost pentru mine o surpiza de Paste, venita cu ceva intarziere.

Singurul incovenient este birocratia generata de procesul de inchiriere: coada la formulare, completat formular, coada la returnat formular, asteptat cam o ora pentru ca o bicicleta sa se elibereze. 😀  Mi-ar placea sa-mi pot face programare telefonica: Vezi ca vin intr-o ora. Pune-mi una deoparte.

Dar cum asa ceva nu e posibil, maine voi incerca sa merg mai de dimineata. O plimbare cu bicicleta este printre putinele lucruri care au sanse sa ma ridice din pat inainte de ora 11 intr-o zi de weekend.

Later edit. In cele din urma am mers dupamasa. Se pare ca nici macar o plimbare cu bicicleta nu mai poate trezi inaintea orei 11. 😀

Lasă un răspuns

