Out of Control

Am hotarat sa-mi incerc puterile la AD!DEA. Club Control a lansat cel mai nou brief si anume o campanie de fidelizare e celor vechi si de indoctrinare a celor noi. E o provocare cat se poate de interesanta avand in vedere ca…

1. N-am fost niciodata in Control. Pot spune in apararea mea ca locuiesc in Bucuresti de doar un jumatate. Dar imi dau seama ca e un argument cam slab. 😛

2. Nu stiu exact care e treaba cu muzica indie / alternative, care e tocmai specificul clubului.

3. Clubbing-ul in general este pentru mine o stiinta abstracta. Mai ies din cand in cand, dar nu la modul „profesionist”. Nu m-a prins virusul cluburilor pe la 12, 13 ani, iar acum s-ar putea sa fie prea tarziu pentru mine.

4. Avand in vedere toti acesti factori potrivnici, in caz ca voi castiga, imi invit toti prietenii in Control. Si poate o sa vin si eu de data asta. :))

5. Daca crezi ca exista un lucru pe care ar trebui sa-l stiu neaparat despre club, asta in afara descrierilor de pe net, be my guest and share.

Later edit. Tocmai am aflat ca inscrierea ideilor este contra cost. Cred ca imi voi da singura brief-uri de acum incolo… Imi iau 10 RON pentru participare, apoi ii returnez dupa ce-am rezolvat brief-ul. 😛

Lasă un răspuns

