Catre potentialii mei talhari

Daca e vorba de talharie, tin sa precizez ca sunt o victima total nepotrivita. Atacatorul meu ar rata orice sansa de a deveni faimos. Nu s-ar alege nici macar cu un portret robot in urma curajoasei sale fapte. Daca ambitia ta e sa apari pe Discovery in carul seriei Cei mai rai, reorienteaza-te.

Conform acestui test am probleme serioase de recunoastere a fetelor. Am raspuns bine intr-o proportie de 52% in conditiile in care omul mediu ar trebui sa raspunda corect la peste 80% dintre intrebari.

Rezultatul nu ma surprinde, este doar o confirmare stiintifica a constatarilor mele de zi cu zi. Imi rog pe aceasta cale cunoscutii sa nu isi schimbe brusc freza, garderoba sau vocea. Altfel, risca sa ma puna in situatia de a nu-i mai saluta. 🙂

12 gânduri despre “Catre potentialii mei talhari

  1. Out of 72 faces, you correctly identified 69.
    In other words, you got 96% correct.

    wow!!!! deci sunt cea mai tare, da? sa nu se puna nici un hot cu mine!

  2. Out of 72 faces, you correctly identified 22.
    In other words, you got 31% correct.

    ***************************************************

    I am the best till now 😀 :))
    Nu ii recunosc asa bine, dar de obicei nu apuca sa scape din mainile mele 😀

  3. Out of 72 faces, you correctly identified 22.
    In other words, you got 31% correct.
    **********************************************

    I am the best till now !! 😀

    eh asta e… de obicei nu scapa ca sa trebuiasca sa ii identific dupa 😀

Lasă un răspuns

