Impresii din Timisoara

  • Zeul feroviar s-a indurat. Trenul nu a avut intarziere. Ba mai mult, am ajuns mai repede decat era prevazut. Se pare ca CFR-ul continua sa-mi insele asteptarile, dar intr-un sens bun de aceasta data.
  • E foarte cald. Dupa troienile si gerul din Bucuresti, am senzatia ca am schimbat anotimpul.
  • In apartament, in schimb, e cam racoare. Caloriferele sunt fierbinti, dar caldura pare sa dea bir cu fugitii. Inserati aici reclama pentru solutiile de izolatie termica. 😛
  • RDS rulz! Am TOATE canalele Discovery la dispozitia mea. Plus cateva variante de National Geographic si alte posturi pe care UPC-ul nu s-a gandit sa le introduca. Inca un motiv sa-mi schimb providerul odata ce revin in Bucuresti.
Lasă un răspuns

