CFR. Tot mai complicat

Saptamana viitoare plec la Timisoara. Cum gara nu e tocmai in drum am decis sa-mi rezerv biletele de tren online. Se pare insa ca trecerea in online este un pas foarte mare pentru CFR. Ca atare, au ales sa il faca pe jumatate.

Dupa ce mi-au cerut toate datele din buletin mai putin numele parintilor, ma intampina urmatorul mesaj: „Pentru activarea utilizatorului, vă rugam să vă prezentaţi la orice staţie de cale ferată care emite legitimaţii de călătorie în sistem electronic, pentru verificarea datelor introduse şi activarea contului.”

Pai nu aceasta era deplasarea pe care incercam sa o evit? Inteleg nevoia de a confirma datele, dar chiar nu se poate altfel? Eventual, atunci cand merg sa-mi ridic primul bilet rezervat, sa imi confirm in acelasi timp si contul. Sau, daca operatiunea propriu-zisa poate avea loc doar la ghiseu, de ce a mai fost nevoie se completez formularul?

Macar de-ar fi pus problema in alt registru: „Pentru confirmarea datelor veniti la noi ca sa va dam in link pe mail. Apoi reveniti acasa, dati cick pe el si totul s-a rezolvat.” 😛

Lasă un răspuns

