Interviu de angajare. Basescu versus Geoana

Daca Romania era un SRL, ar fi trebuit sa-l inchidem demult. Dar nu e, deci cineva tot trebuie sa ia postul. 😀

Care au fost cele mai mari probleme pe care le-ati avut cu fostul sef?

Mircea Geoana: Cu care dintre ei?

Traian Basescu: Pe vremuri ne vedeam peste tot: la el acasa, la masa, prin parcari. Acum nimic, s-a dat cu altii.

Ati fost vreodata concediat?

M.G. Da, in cateva ore. Mi-au zis ca am luat postul, dupa care mi-au zis ca nu l-am luat…dupa care ziceau ca incearca sa-l recupereze…dupa care eu n-am mai inteles nimic.

T. B. Au vrut sa ma demita acum cativa ani, dar nu le-a iesit.

Care este cea mai mare realizare profesionala de pana acum?

M.G. Am strans in jurul meu PNL-ul, UDMR-ul, PRM-ul, PNG-ul, PIN-ul, minoritatile, sindicatele si patronatele!

T. B. I-am ciuruit.

Care este cel mai mare esec profesional de pana acum?

M.G. I-am strans degeaba

T. B. Elena Basescu.

Unde va vedeti peste 5 ani?

M.G. La Cotroceni. Macar purtator de cuvant sau ceva in zona asta.

T. B. La Cotroceni. Schimb Constitutia si mai iau un mandat.

Care este idealul dumneavoastra in cariera?

M.G. Eradicarea mogulilor care nu sunt cu mine.

T. B. Eradicarea mogulilor care nu sunt cu mine.

Care este jobul care credeti ca vi s-ar potrivi cel mai bine?

M.G. Marioneta, dar cu niste papusari mai profesionisti. N-ai stiut sa tragi de sfori… Am cazut de mii de ori…am cazut de mii de ori…

T. B. Lider al opozitiei. Parca figura aia imi iesea mai bine.

Un gând despre “Interviu de angajare. Basescu versus Geoana

Lasă un răspuns

