A venit Murphy in loc de Mos Nicolae

Am senzatia ca fac parte din scenariul patetic al unei comedii de doi bani.

E seara de Mos Nicolae. Nu reusesc sa intru in casa, s-a blocat usa. Prietena cu care locuiesc e plecata prin oras si mai dureaza ceva  pana se  intoarce. Telefonul mi s-a descarcat. Intr-un moment limita ca acesta nu se poate sa ai bateria full. Ar strica tot farmecul, nu? Vecinii au inceput sa se uite ciudat vazand cu cat sarg fortez usa. Asa ca am plecat la birou. Da, am noroc ca locuiesc la 5 minute de birou. Sau poate ghinionul de a-mi petrece seara de Mos Nicolae aici. You decide.

Urmand cliseele hollywoodiene, in urmatoarea scena ar trebui sa ma plimb cu pasi marunti pe Magheru, cu lacrimi siroindu-mi pe oraji intrebandu-ma obsesiv de ce sunt atat de singura. Mai ales intr-o seara in care oamenii se aduna in jurul unei cizme si fac schimb de cadouri.

Dar nu sunt asa disperata. Inca. Deocamdata nu-mi ramane decat sa admir legile lui Murphy in actiune… Si poate sa sper ca de Craciun va fi mai bine.

Later edit. I’m in!!! Cu ajutorul Carinei am patruns in fortareata. Sunt sigura ca un hot s-ar fi descurcat mult mai bine decat mine. 😛

Lasă un răspuns

