Deci asa va distrati voi, soferii!

Imagine0138Ieri am condus pentru prima data. Cam tarziu la 23 la ani,  dar asta nu inseamna ca a fost mai putin spectaculos.  🙂  Am nimerit o masina automatic, deci mi-a fost fooooarte usor.  Am mers inainte,  in marsarier, am accelerat, am virat, am intors masina.

Cu oglinzile aveam o mica problema. Preferam sa stau inrtuna cu capul pe geam, decat sa privesc imaginea din oglinzi. Nu-mi dau seama exact de ce, dar nu aveam foarte multa incredere in ele.  😛

Din pacate,  cu problema mea de vedere, putin probabil sa conduc vreodata pe sosele Romaniei.  Dar sper ca voi mai avea ocazia sa conduc prin curti si pe campuri. Pentru ca e genial!!!

Lasă un răspuns

