Refuz sa mai privesc!

Am dat azi peste un panou care spunea ca 82% dintre romani sunt de acord cu Parlamentul unicameral. Atat de siguri sunteti? Atunci de ce ne mai manati la urne?

Domnilor, eu zic sa sarim peste etapa asta stanjenitoare in care noi ne jucam de-a votul, iar voi de-a candidatura. Haideti mai bine sa aranjam niste rezulate care sa multumeasca pe toata lumea si gata. Oricum la asta veti ajumge la final. Pierdem o luna ascultandu-va. As spune ca pierdeti si voi timp si bani, dar imi dau seama ca tot noi suntem cei care finantam spectacolul.

E ca la film. Razi, plangi impreuna cu personajele, rontai ceva popcorn, apoi te ridici si pleci stiind ca totul a fost fictiune. Cu o diferenta. Noi nu avem unde sa plecam! Stam in intunericul aceluiasi cinematograf de prea multa vreme.

Si putem urla cu toata forta catre ecran. Nu se va intampla absolut nimic. Ba mai rau. Sigur se vor ridica unii ca sa ne atraga atentia ca ii deranjam.

3 gânduri despre “Refuz sa mai privesc!

  1. Da, despre asta sunt afisele alea? Eu sincer nu m-am prins ca se refera la parlamentul unicameral si mi se pare ca e un teaser, nu?

    Oricum, nu cred ca se bazeaza pe vreun sondaj, nu stiu de ce am eu senzatia asta…

  2. Imi place analogia pe care ai facut-o cu filmul, este excelenta!

    Din pacate, este si adevarata. Si mai trist e ca ne complacem sa o acceptam ca pe o stare de fapt, si am ajuns sa credem ca un gest marunt nu mai poate schimba nimic…eu cred ca poate; totul e sa alegi lupta in locul resemnarii.

Lasă un răspuns

