Bugetar resemnat

Azi am aflat o veste care, in actualul context finanicar, ar trebui sa ma bucure foarte mult. Am ramas la buget, la masterat. Si intr-adevar, ma bucur ca nu trebuie sa dau cele 24 de milioane statului roman. Oricum, mi le va lua cu varf si indesat in urmatorii 50, 60 de ani. 😛

Dar e o bucurie umbrita. Nu ma impac cu ideea ca figurez undeva prin coada listei. Spuneti-i orgoliu, risipa de energie, cum vreti. Pentru mine e, pur si simplu, dorinta de a face lucrurile bine. E adevarat ca in sezonul primavara – vara ma imparteam intre job, Scoala ADC din care nu regret un minut si master. Am prioritizat taskurile. Masterul mai trebuia sa astepte. Cred ca a fost bine ca mi-am lasat examenele pe toamna cand am putut sa le pregatesc in liniste. E bine si ca am ramas la buget. E bine si nimic mai mult…

Intr-un context ca acesta, imi dau seama cat de important e pentru mine sa ma pricep si sa imi placa ceea ce fac. Apoi, sa ma uit in jur si sa pot spune ca, in coltul meu de activitate, ma numar printre cei mai buni. Aici nu ma refer atat la scoala, cat la meseria pe care o voi practica urmatoarea jumatate de secol. 🙂

Poate suna vanitos ceea ce spun eu aici. Dar nu poti incerca sa te autodepasesti fara a privi spre cei din jur. Si cred ca asta e provocarea pe care fiecare ar trebui sa si-o impuna.

Sa facem ceva special. Dintre toate optiunile pe care la avem, sa alegem una in urma careia sa nu ramanem doar o statistica.

5 gânduri despre “Bugetar resemnat

  1. felicitari ca ai ramas la „fara”. si eu sunt happy ca am trecut la buget. si nu fi trista ca esti undeva prin coada listei. you have a full time job, esti implicata in proiecte…de unde timp sa le faci pe toate la perfectie?congrats, you’re a smart kid, as usual 😉

  2. Well… eu cred ca esti de partea intunecata a fortei si nici macar nu realizezi asta.

    „Sa facem ceva special. Dintre toate optiunile pe care la avem, sa alegem una in urma careia sa nu ramanem doar o statistica.”
    aaa… hai sa-l luam pe Hitler :).

    Nu distantarea de statistica ar trebui sa te intereseze, pentru ca probabil ai demonstrat un potential destul de mare sa iesi din treba aia.

    Desi putem gasi o gramada de motive pozitive pentru care cineva ar face advertising, opinia mea e ca in sine, e o activitate din partea aia intunecata de care ziceam. Una care-i creeaza omului niste nevoi artificiale sau solutii artificiale la nevoi reale, reducandu-i in acelasi timp libertatea.

    Tot ce vreau sa fac prin commentu asta e sa-ti mai dau un pic de gandit pe tema asta. Ma gandesc ca ai facut-o deja si ca oricum tine de standarde morale personale.

    Poate ma insel si tu o sa reusesti sa fi cavaleara aia care reuseste sa invinga raul cu propriile arme :).

  3. „Desi putem gasi o gramada de motive pozitive pentru care cineva ar face advertising, opinia mea e ca in sine, e o activitate din partea aia intunecata de care ziceam.” – ca multe alte unelte de-ale noastre, cred ca advertising-ul in sine este o activitate neutra si natura ei depinde de cei in slujba carora o punem.

    Cu un cutit poti sa ucizi sau sau sa intinzi unt pe paine. Same goes for advertisng. 😛

    • „natura ei depinde de cei in slujba carora o punem.”
      Cine plateste agentiile sa faca publicitate… si mai ales cine plateste spatiul publicitar ala gros? Matusa Mariuca cu standu de ridichi organice de pe marginea drumului sau Coca Cola, farmacii si produse menite sa acopere „defectele” naturii umane? Publicitatea e in slujba celor care o platesc, si cei care o platesc o platesc pentru ca asa pot acoperii efectele negative ale produsului lor, oferindu-i un beneficiu de genu… cea mai racoritoare, multiracoritoarea, sau cel mai tare de la JOE de acum vreun an doi – NOROC!!! Masoara asta! Nu E-urile de pe eticheta.

Lasă un răspuns

