Daylight wasting time

Azi s-a implinit visul miilor de oameni care isi doreau a 25-a ora in zi. Cat despre mine, prefer sa am parte de lumina la 7 seara cand ajung acasa si nu la 7 dimineata cand dorm! 😀

De multe ori, lipsa luminii naturale ma sufoca de-a dreptul. Mi-as dori sa am parte de ziua polara de 6 luni. Apoi, cand s-ar face intuneric, m-as muta la celalalt pol. 🙂

3 gânduri despre “Daylight wasting time

  1. Eu traversez o perioadă destul de somnolentă, astfel încât mi-aş dori să mă mut pentru 6 luni la polul ăla unde e noapte acum.
    În rest, şi eu m-am speriat ieri când am văzut că la 7 seara era la fel de întuneric ca la 10…

Lasă un răspuns

