Twitter-ita de top :P

Pe Twitter lipsa de activitate e premiata. Alfel nu-mi explic cum de am ajuns pe locul 14 in acest top. N-am mai postat nimic de cateva luni bune, sunt singura din lista aceea cu 0 updates, 0 friends. 🙂

Probabil acel loc il datorez „follower-silor corporate” ca gravura_romania, tapetdelux, salonultau si altii care par convinsi ca primul pas in lansarea unei afaceri este un cont pe Twitter. 😛

De multe ori ma gandeam ca nu vad sensul acestor conturi. E ok sa iesi din tiparul anuntului de la mica publicitatea sau din Pagini aurii. Dar  oamenii trebuie sa te cunoasca mai intai din alta parte, ca apoi sa doreasca sa-ti urmaresca fiecare miscare pe Twitter, cred eu.

2 gânduri despre “Twitter-ita de top :P

  1. Hmmm,

    Eu cred ca e un top cu twitterholicii din Timisoara, ca nu imi explic altfel cum de pe primele 100 locuri sunt numai blogeri din frumosul oras de pe Bega.

    Oricum, felicitari.

  2. De ce crezi ca am inceput afacerea cu un cont de twitter!? Nu era mai bine sa te informezi mai intai? Nu stiu de ceilalti, dar noi avem 3 ani de cand ne ocupam de gravura, iar promovarea pe Twitter a fost un pas normal, ca si ce de pe alte canale sociale.
    Dar daca tu nu ai aflat inca de noi … 😉 te invit pe http://www.gravez.ro, ww.fotogravura.ro, http://www.myfav.ro, blog.myfav.ro, etc….

Lasă un răspuns

