Scoala ADC la final

Am terminat scoala. Nu din aceea cu teme, diriginti si robe. Ci cu tutori, idei si brief-uri.

Cu seminarii in care admiram campaniile altora…

…si tutorate in care le dadeam de pereti pe ale noastre.

Cu momente in care avem senzatia ca sunt la un pas de o idee geniala…

…si muuulte altele in care eram convinsa ca am epuizat toate solutiile posibile.

Cu experienta de a lucra on my own. De la Olimpiade si alte proiecte eram foarte obisnuita cu munca de echipa. Cineva venea cu un inceput de idee, dar mai erau acolo 4 oameni care il puteau continua. La ADC am avut parte de un „soc cultural”. Desi raman sustinatoarea lucrului in echipa, mi-a prins foarte bine experienta de a fi responsabila cap-coada pentru soarta unui concept.

Cu doi tutori deosebiti  – Ema Prisca si Stefan Vasilachi.  De multe ori ne gandeam la un brief zile in sir, ne roteam in jurul unei idei mai rau ca pisica in jurul cozii. Apoi discutam cu tutorii si in 1o minute propuneau niste rezolvari care noua nici nu ne trecusera prin minte. Frustrant, dar in acelasi timp foarte motivant. 🙂

Stefan care m-a ajutat sa inteleg ca nu e absurd sa desenez un print. Chiar daca sunt copy, chiar daca n-am pic de inclinatie spre grafica. Am invatat sa gandesc mai vizual, ceea ce e un mare castig pentru mine. Lucrul asta s-a vazut mai ales pe lucrarile de la print si outdoor cu care am si luat locul II la premiile pe categorii.

Ema care prin felul ei de-a fi m-a incurajat in momente in care eram convinsa ca n-o sa mai ajung la zi cu portofoliul. Care ne-a spus ca advertising-ul e singurul job in care absolut orice experienta traita ar putea sa te ajute candva. Si ca n-ar strica sa citesc ceva poezie, daca tot imi doresc sa fiu copy. 😛

Colegi pe care ma bucur mult ca i-am cunoscut. Cand am intrat la ADC imi imaginam ca intre noi ar putea exista o oarecare concurenta, tensiune. Nici urma de asa ceva! Am fost cea mai tare grupa. Da, sunt subiectiva si e normal sa fie asa. 😉

DSC_0856

Si un rezultat care mi-a depasit, de fapt mi-a rasturnat, toate asteptarile:  un loc printre primii 7 si locul II la print, respectiv outdoor.

Print

Picture1

Picture2

Outdoor

Picture3

Picture4

Totusi, per-global nu sunt foarte multumita de portofoliu. Desi am terminat cu un rezultat ok, tot am senzatia ca puteam rezolva brief-urile mult, mult mai bine. Dar asta, mai mult decat un regret, e o provocare pentru viitor.

Asta pentru ca la anul mi-ar placea sa incerc la Gradinita Cannes Lions. 😉

8 gânduri despre “Scoala ADC la final

  1. Eu cum de nu am prins sedinta foto? A, da, am venit mai tarziu…Trebuie sa iti trimit o poza cu mine sa ma lipesti si pe mine acolo. Grupa Ema-Stefan a fost cea mai tare!!!
    PS: anul viitor sa ma anunti din timp de Gradinita, ca stii ca uit pana atunci.

  2. Pai trimite-mi o poza cu tine si imediat te introduc in imagine. Asta daca iti asumi riscul ca poza ta sa fie prelucrata in Photoshop de un copy. :))

  3. Pingback: Noi la ADC, lipim orice de orice :P « Yuca’s

  4. Felicitari pentru portofoliu, ai facut o treaba foarte buna. Facand o comparatie cu lucrarile celorlalti 6 oameni din top, cu exceptia campaniei de autopromovare (a lui Dobrin chiar este foarte buna), lucrarile tale au fost cu mult mai bune

  5. Multumesc pentru apreciere. 🙂 Totusi sunt convinsa ca cei din fatza mea au avut rezolvari ceva mia bune. Asta e si motivul pentru care a ma regasi printre primii 7 a fost o surpriza asa frumoasa pentru mine.

Lasă un răspuns

