Blog prafuit si ros de molii

Cea mai lunga pauza de scris pe care am luat-o de la infiintarea blogului – asta ca sa vedeti ca si lipsa de activitate aduce cu sine recorduri, fie ele si negative. 😀

Ma simt oarecum vinovata ca am neglijat blogul. Dar imi trece senzatia cand imi amintesc de planta pe care de 3 saptamani tot uit sa o ud. Orice vina paleste prin comparatie cu alta mai mare. 🙂 Daca n-a spus-o Murphy deja,  il completez eu.

Jobul si munca la briefurile de la Scoala ADC nu justifica nici pe departe atitudinea mea fata de unica planta din casa. Dar servesc drept scuze destul de credibile atunci cand vine vorba de lipsa activitatii de pe blog.

S-au adunat multe povesti pe care as vrea sa le astern aici cand voi avea timp. Daca marii nostri scriitori ar fi gandit asa, s-ar fi ales praful de literatura romana. Din fericire, eu sunt doar o bloggerita. 😛

4 gânduri despre “Blog prafuit si ros de molii

Lasă un răspuns

