Prima zi de scoala

Dar unde o fi scoala? Asta a fost principala mea preocupare inainte de a ajunge la primul curs al Scolii ADC. Ma caracterizeaza dezorientarea in spatiu, iar daca Teatrul ACT n-ar fi fost chiar la strada mare, probabil as fi intampinat serioase probleme. 🙂

„Ceremonia de deschidere” n-a fost cu speech-uri inspirationale si promisiuni marete. Ne-a fost reamintit ca e ok sa ai idei groaznice, banale, cliseizate….atat timp cat NU te opresti la ele. Ca de cele mai multe ori calitatea provine din cantitate. Ca David Droga a facut de 3 ori scoala ADC, varianta australiana, pana sa inteleaga ceva din ea si sa termine printre primii. 🙂

In afara de partea cu Droga, toate sunt lucruri pe care le stiam foarte bine. Dar ma bucur ca mi-au fost reamintite, mai ales in contextul in care n-am fost deloc multumita de rezolvarile mele pentru testul de admitere. In cele 3 saptamani cat au durat inscrierile aveam senzatia ca pur si simplu am epuizat stocul de idei. Concluzia e total lipsita de sens, imi dau seama de asta. Doar lucram cu ganduri nu cu saci de cartofi. 😀 Totusi unele blocaje au darul de a fi foarte convingatoare si persistente…

Acum sunt hotarata sa profit din plin de oamenii de la Scoala ADC…in cel mai bun sens posibil. 🙂 Ieri mi-am cunoscut si tutorii: Stefan Vasilachi – GMP si Ema Prisca – Graffiti. Cu ei au decis sortii ca voi lucra. Sau numaratoarea din 4 in 4, conform organizatorilor. Oricum ar fi, sunt foarte multumita si de abia astept sa incepem munca propriu-zisa la briefuri.

Am un singur regret. Imi pare rau ca nu am putut face scoala acum un an. Eram mult mai libera…dar si mult mai departe. In Timisoara, mai exact. Acum imbin jobul, masteratul si scoala ADC. Nu sunt deloc adepta ideei de a face multe lucruri prost. Deci nu-mi ramane decat sa-mi activez functia de multitasking si sa-mi pun ceasul mai devreme. 🙂

3 gânduri despre “Prima zi de scoala

  1. eu mi-as fi dorit sa o fac acum si nu anu trecut cand aveam de toate pe cap ;)) c’est la vie… good luck. vezi ca din ce-am auzit ema e destul de severa 😛

  2. Hoinaru – prin liceu ma deranjau profii severi, dar la o scoala ca atsa sunt bineveniti. 🙂
    Ade – yep….ai dreptate. Lucruri ca astea imi amintesc ca am facut bine cand am venit in Bucuresti…desi ai mei imi reamintesc in fiecare zi contrariul. 😛

Lasă un răspuns

