Mi-am luat tembelizor

Dar daca observati o scadere a calitatii si coerentei postarilor, nu el este de vina. 🙂 A sustine ca televizorul prosteste e ca si cum ai spune ca orice tip de lectura creste inteligenta.

Acestea fiind spuse in apararea sa, ma bucur ca in sfarsit voi putea vedea reclamele in pauza publicitara ca orice consumator osbisnuit. Pana acum le urmaream in cate un maraton de 10, 15 minute pe IQads. 😛

Nu mai stiu unde citeam ca televizorul ar fi echivalentul modern al semineului, dar ca sederea in fata lui nu este nici pe departe la fel de linistitoare. Promit ca atunci cand voi locui intr-un spatiu ceva mai mare decat actuala garsoniera voi lua in considerare si ideea semineului.

Pana atunci ma bucur ca voi mai prinde cate un documentar sau vreun reportaj deosebit, lucruri pe care online poate n-as fi avut rabdare sa le urmaresc.

6 gânduri despre “Mi-am luat tembelizor

  1. imi pare sincer rau ca ai facut aceasta alegere, dar poate ca e potrivita pentru tine. eu personal refuz sa am de a face cu orice mijloc media cu exceptia internetului, unde imi pot selecta cantitatea si calitatea informatiilor.
    nu spun ca televizorul prosteste, afirm doar ca iti consuma timpul intr-un mod neconstructiv (in cazul meu, cel putin, unde nimic difuzat vreodata la televizor nu mi-a influientat in vreun fel existenta)

  2. Stiu articolul…l-am ctitit mai demult. Nu cred ca tvul imi va schimba viata. Pur si simplu e o sursa alternativa de informare care poate fi folosita mai mult sau mai putin intelept. 🙂

  3. nu mi-a schimbat existenta. citesc carti din astea, de hartie, nu citesc pe net. nu pot sa citesc pe net. pe net doar aflu diverse opinii si le pun cap la cap ca sa le pot contrazice pe toate odata

  4. @boldea esti un fericit atunci. eu am ajuns deja in stadiul patologic (oare?) descris in articol. singura carte pe care am citit-o in ultimul an e una scrisa de autor (n. carr)
    si a doua intrebare e: ai citit articolul pana la capat? din prima?

Lasă un răspuns

