Ametita la cumparaturi

Totul a inceput la metrou. Mereu am probleme cu cartela de 10 calatorii. De fapt, ar putea avea 5 sau 100. Niciodata nu ma uit cand incep si cand se termina. Daca bara nu se da la o parte din calea mea presupun ca e stricat echipamentul Metrorex. dupa 2, 3 incercari renunt cu greu la presupunere si arunc o privire peste numaratoarea inversa. 😀  E neplacut sa te revolti ca apoi sa constati in repetate randuri ca problema e la tine…

Dupa ce am ajuns in Unirea a intrat in functiune una dintre legile lui Murphy care ma guverneaza – daca port cu mine un obiect de mici dimensiuni cu siguranta il voi uita pe undeva. Ditamai ghizdanul nu mi s-a intamplat sa-l ratacesc. Dar mica geanta pe care o aveam cu mine azi era predestinata uitarii intr-o cabina de proba House of Art.

Se pare ca nu eram prea atasata de ea, la propriu si cu atat mai putin la figrurat. Asta pentru ca i-am sesizat lipsa abia cand am ajuns intr-un alt magazin si n-aveam cu ce sa platesc o bluza. Iar GPS-ul meu intern pare ca se activeaza doar in situatii de criza. Am mers drept la tinta spre magazinul si cabina „cleptomana”. Sa fi dorit sa ma reintorc cu orice alt scop sunt sigura ca as fi ratacit minute bune.

Intr-un final m-am retras in Diverta. Dupa ce m-am imbatat cu titluri gen Cum sa-ti mentii brandul, clientul, vanzarile pana si in viata de apoi am cuparat The truth about bullshit. 😉

Ah…eu de fapt nu planuiam o sesiunea de shopping. Asta s-a intamplat dupa ce m-am intalnit cu verisorul meu pe care m-am bucurat sa-l revad dupa muuulti ani. 🙂

3 gânduri despre “Ametita la cumparaturi

Lasă un răspuns

