Dupa un drum in clasicele conditii CFR…

Nu va suparati, noi de ce n-avem lumina in compartiment?
– Pai la ce va trebuie, n-ati venit sa dormiti? 😛 (eram la cuseta)

….am ajuns din nou in Timisoara. De data asta, cu straziile pustii si aerul incarcat cu stropi de ploaie. Dar voi sta pe aici cam 3 saptamani, suficient timp cat sa surprind si alte fete ale orasului. Sau ale mele. Am nevoie de perioada asta sa-mi pun ordine in ganduri si stari. Iar ordinea interioara e ceva mai greu de instaurat decat cea a obiectelor.

Ce stiu sigur este ca am venit cu mult chef de citit. Ieri abia ma puteam decide la care dintre cele 5 carti din valiza sa renunt pentru a face loc si altor lucruri. 🙂

4 gânduri despre “Dupa un drum in clasicele conditii CFR…

  1. Asa e, ordinea in ganduri e cea mai grea de luat. Iei o decizie, o intorci pe toate fetele si zici ca e cea mai buna optiune, iar apoi doua saptamani te tot intrebi daca nu cumva ai gresit…. 😐

  2. Mihai – si cand te mai gandesti ca toate lucrurile din univers tind spre entropie. 😀
    Ioana – eh..nu cred ca voi ajunge in pana de carti. Si daca se intampla, librariile sunt aproape. 🙂
    Mastic – m-am tot plimbat. Simt nevoia sa stau prin casa…

Lasă un răspuns

