Turist la mine acasa

Cam asa m-am comportat pe parcursul celor 3 zile petrecute in Timisoara. Ma plimbam pe strada cu ochii larg deschisi si aparatul foto in mana. Uitasem orasul. De fapt, nu e vorba de uitare. Ci de o pauza de 3 luni care pune lucrurile intr-o alta perspectiva. Bucurestiul isi are meritele sale, motiv pentru care sunt ferm hotarata sa raman aici, dar cumva tot Timisoara ramane mai placuta privirii. 🙂 Pur si simplu e alflel, e vorba de farmecul pe care il impartaseste cu orase ca Sibiul sau Brasovul, de exemplu.

Mai mult ca sigur sunt subiectiva, stiu asta. In anii petrecuti in Timisoara m-am obisnuit ca “piata” sa insemne un spatiu larg imprejmuit de cladiri vechi si terase sezoniere. Cu dale pe jos si porumbei prin vazduh. Un loc in care se sta de placere, nu blocat in trafic. M-am obisnuit ca pietele sa rivalizeze mai mult cu parcurile, decat cu intersectiile.

p1020323

p1020351

p1020355

p1020359

Un gând despre “Turist la mine acasa

  1. offf, timisoara noastra draga. si eu am facut poze cand am mers acasa…era ditamai frigul si am preferat sa ma plimb pe jos decat sa iau tramvaiul. tocmai pt a putea revedea oamenii si cladirile :((

Lasă un răspuns

