Fara ctrl-alt-del

Zilele astea se implineste un an de cand am laptopul. Nu sarbatoresc si nu folosesc asta ca pretext pentru a-mi cumpara prajitura. 😛 E adevarat ca postul asta e scris intr-un KFC unde am si mancat. Dar de data asta am ajuns aici din lipsa de net la job si nu pentru ca m-as fi obisnuit sa-i vizitez cam o data pe saptamana. 😀

Anul acesta alaturi de laptop m-a ajutat sa-mi dau seama ca tata era acela care mereu strica PC-ul de acasa, desi vina cadea mereu pe mine. N-am reinstalat o data la 2 luni Windows-ul, nu mi-a cedat hardul, nu m-au invdadat virusii, nici spywere-ul, lucruri care erau la ordinea zilei acasa.

As putea spune chiar ca am intretinut bine laptopul, cel putin pe interior. Pe exterior am o problema pentru ca mananc cam des in preajma lui. Dar il mai scutur de cand in cand, iar pana acum n-am taste blocate, nici speakere infundate de firimituri. 🙂

Dincolo de gluma, apreciez calitatea produsului. Dupa un an, laptopul functioneaza ca nou, booteaza cu aceeasi viteza de la inceput, sta bine la multitasking si se blocheaza foarte rar. Ma asteptam sa intampin mai multe probleme. Probabil si tata. De cand sunt in Bucuresti mereu intreaba la telefon cum mai merge laptopul. Si eu intreb des de Samy, dar macar el e caine. 😛

4 gânduri despre “Fara ctrl-alt-del

  1. Se pare ca nu esti singura pe care se arunca vina cand se strica masinaria 😀 Si daca nu sunt acasa si se strica ceva, tot eu sunt de vina 😀 Prin puterea mintii le stric :d

    Anyways, sa-ti traiasca. Sa-ti doresc si la mai multe? 😀

Lasă un răspuns

