Prin ape tulburi

Nu pot spune ca empatizez foarte bine cu regnul vegetal, dar in momentul de fata sunt asemeni unei plante mutate in alt ghiveci. In formula de mai sus a se inlocui ghiveciul initial cu Timisoara, iar cel final cu Bucuresti. 🙂

Desi mutarea e definitiva “in acte” eu ma simt doar in deplasare. Am senzatia ca dupa cateva luni urmeaza sa revin acasa. Parca nu constientizez definitivul situatiei. Si nici nu ma pot mobiliza sa fac asta. Deocamdata nu apartin locului. Sau poate nu am un loc care sa-mi apartina.

Si aici nu ma refer la situatia mea locativa care oricum e suficient de instabila. Nu ma deranjeaza atat de mult faptul ca peste cateva luni n-o sa locuiesc in acelasi apartament de acum, nici ca n-am asigurare la vreun fond de pensii. 😛 Problema e de alta natura.

Parca as fi un peste intr-un acvariu cu apa tulbure – vad decorul din jurul meu, mereu acelasi. Si faptul ca afara se intampla tot felul de lucruri interesante. Dar cumva parca nu ajung la ele. Sunt prinsa intre orele de job, mersul la Kaufland de sambata sau duminica, ceva plimbat prin oras si cateva pagini de carte seara. Partea ciudata este ca nici acasa nu simteam nevoia de a iesi in fiecare seara sau de-a socializa 24/7. Deci nu asta imi lipseste.

Probabil prietenii si cunoscutii din Timisoara sunt cei care lipsesc. Nu ca acolo ne-am fi intalnit zilnic. Dar pur si simplu cercul de oameni cu care interactionam era ma mare, situatiile mai diverse….in fond, acvariul mai spatios. 😀 Acum 5 zile pe saptamana programul e aproape identic. La fel si drumul. Nici nu sunt prea multi copaci pe traseul spre lucru. A venit toamna fara s-o observ. Ecranul laptopului afiseaza acelasi lucru indiferent de anotimp…

4 gânduri despre “Prin ape tulburi

  1. Pushthebutton – sper sa nu vad asta. 🙂
    Ligia – cam asa este….true, true, true dupa cum ar spune Budweiser. 😛
    Ade – poate o sa trec pe acolo cand vin in TM. 🙂

Lasă un răspuns

