Mai doriti altceva?

Ma intreb daca vesnica interogatie de la tejghea face vreo diferenta cand vine vorba de vanzari. Sau e doar o intrebare reflex care primeste un raspuns la fel de negandit.

E drept, McDonalds sau KFC practica „altceva-ul” la nivel profestionist. Iti sugereaza meniuri, noi produse sau combinatii  in fata carora e greu sa ramai imun.

Dar da metoda rezultate si la alimentara de la colt? Pentru un magazin care nu beneficiaza de autoservire intrebarea ar putea fi echivalentul cumparaturilor pe baza de impuls pe care la facem la casa in hypermarketuri. Aici ar fi interesant de aflat opinia unor vanzatori…

Anunțuri

6 gânduri despre “Mai doriti altceva?

  1. Sunt convinsa ca metoda de a da alternative (ati dori si asta, si astalalta, nominalizand niste produse/servicii) este mai eficient decat a spune sec „mai vreti altceva?”. Si asta pentru ca arata o preocupare pentru client: ii recomanzi ceva, ii acorzi ajutor, ceea ce pentru client este important sa stie, chiar daca te refuza.

  2. Andreea – tocmai in ideea asta ma gandeam ca ne-am putea lipsi de acel „altceva” plictisit care ne obliga la un raspuns la fel de plictisit.

    Ligia – da, ar trebui cat mai curand. 🙂 Eu de o saptamana n-am mai trecut pe la ei…ceea ce e mult pentru standardele mele. :))

  3. Unii o spun intr-un sictir total, ceea ce nu face bine vanzarii. Persoanele care vand in magazine/fast-food-uri din Romania nu fac asta din placere, iar replica o spun pentru ca ii obliga angajatorul 😐

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s