Ma simt in plus

De fiecare data cand INCERC sa merg pe trotuar si nu pot face din cauza masinilor parcate acolo. Ma consoleaza totusi faptul ca viteza medie de deplasare a ocupantilor trotuarului este comparabila cu cea a carutelor de acum cateva sute de ani. 😛

6 gânduri despre “Ma simt in plus

  1. Paula ai aceeasi adresa de mess?ti-am dat un request k nu stiu ce s-a intamplat cu messu meu.dc ti-ai schimbat scrie-mi noua ta dresa te rog.

  2. trotuarul mi se pare chiar ok…cel mai groaza imi e de metrou…si il folosesc zilnic…pe la 7 dimineata, apoi pe la 17, apoi iar pe la 20…deci, ghinionul meu consta in faptul ca mai mereu prind ore de varf si raman fara aer din cauza supraaglomerarii…I JUST HATE BUCHAREST sometimes

Lasă un răspuns

