Ai inchis usa?

Asa cum verificam daca am inchis aragazul si apa… Asa cum ne temem de vreo inundatie sau explozie, ne ferim si de ceilalti. Think about it.

6 gânduri despre “Ai inchis usa?

  1. si de ce nu ne-am feri? la urma urmei, Omul e fiara cea mai periculoasa din lume, care poate face cel mai mult rau. mai mult decat sa-ti ude trei covoare sau sa-ti incendieze casa..

  2. Of 😦 De câte ori nu mă întorc din faţa blocului sau mai d ejs din stradă să văd dacă chiar am încuiat-o. Deşi ştiu sigur că nu aş pleca fără să o încui…. Evident că mereu o găsesc încuiată.

    Iar de ieşim deodată pe uşă, îl las pe colegu să o încuie, ca să nu mă mai chinui toată ziua cu întrebări şi cu scenarii cu ce lucruri au putut să ne dispară între timp 😀

  3. aproape zilnic o sun pe mama”vezi ca iar nu am scos din priza placa de par”
    deja a devenit un obicei
    nu e bine :-s

Lasă un răspuns

