Teste online si interviuri pe bune :D

Daca tot a inceput scoala va provoc la un test. Sa vedem cat de bine faceti fata clasei a 8-a din punct de vedere stiintific.

JustSayHi - Science Quiz

Created by OnePlusYou – Online Dating

Cu cele 80% ale mele sunt cat se poate de multumita. Chiar ma gandeam ca unele intrebari fac referire la lucruri pe care le-am invatat acum 8, 9 ani prin gimnaziu. E un fel de confirmare ca n-am trecut prin scoala degeaba. De multe ori, privind in urma, imi spun ca cel mai util lucru invatat la scoala au fost limbile straine. Ceea ce ramane valabil.

Nu-mi imaginez ca ma va ajuta in viata faptul ca stiu din ce e compusa o cometa. Totusi, daca omul s-ar fi limitat la cele strict necesare supravietuirii n-as fi ajuns sa va impartasesc aici faptul ca am mari emotii pentru interviul de admitere la master. :((

Il am maine dimineata pe la 9, 10. Asta nu e momentul meu din zi. 😦 Inca nici nu stiu exact cum ajung din Dorobanti la FJSC (astept sugestii). Si mai rau, inca nu stiu exact ce voi spune odata ajunsa acolo…

9 gânduri despre “Teste online si interviuri pe bune :D

  1. hehehe… si eu tot 80% am luat 🙂
    desi sunt convinsa ca dak eram mai atenta puteam face mai mult 😛
    insa, cred ca si tine ca e super ok dak imi amintesc ca Jupiter e un gigant gazos 😛

Lasă un răspuns

