+/- 25 000 000

Zilele astea se va decide daca voi fi cu 25 de milioane mai saraca. Nu-mi iau iPhone, nu joc Blackjack si nici la bursa. Ci ma inscriu la master. FJSC – Campanii de comunicare in publicitate si relatii publice, ca sa fiu mai exacta.

Dosarul de inscriere e in regula: adeverinta de absolvire, fisa medicala care atesta ca, desi am absolvit, nu sunt bolnava sau nebuna, diploma de bac din care mi-am amintat ca nu eram multumita de nota de la Logica (da, am facut parte din categoria deviantilor care au dat bacul la logica in loc de sport).

Mai ramane sa adaug piesa centrala – eseul meu carbogazos cu aroma de lamaie. Deci pana la interviu nu-mi ramane decat sa-mi pastrez optimismul – fara numar, fara numar, fara taxa….bing bang. 🙂

8 gânduri despre “+/- 25 000 000

  1. 25.000.000?!! Da unde te-ai inscris la master, in galaxia Andromeda? 😆

    Bon, stiu ca e in lei vechi dar nu era mai simplu sa scrii 2.500? Economie de timp si nu mai stai sa numeri daca ai pus numarul corect de zerouri. Complicarea unui lucru simplu se cheama asta 😛

    A, nu te-ai obisnuit cu leii noi. Pai io zic sa te stradui cit mai esti tinara. ca mai incolo pierzi trenul 😆

  2. hahaha…nu pot sa cred! si eu fac parte tot din categoria deviantilor care au ales logica in loc de sport! si, de asemenea, am fost nemultumita de nota primita…nici in ziua de azi nu inteleg de ce m-a privat comisia de 10 sutimi…referitor la cele 25 de milioane…iti inteleg perfect starea…cu toate ca eu sunt convisa ca nu vei fi nevoita sa scoti finantele alea din buzunar :P…in concluzie…BE OPTIMISTIC, u’re a smart girl 😀

  3. Sport rulz la bac. A fost inca unul din motivele datorita caruia am avut cea mai mare medie la bac din liceu. Nu ca mi-ar fi folosit vreodata la ceva, dar da bine acolo, la fel ca si permisul :))

    Suna foarte bine masterul ales, mersi de update-ul cu suma, chiar n-aveam idee cat ar costa. Sa speram c-o sa folosesti banii aia pe alt tip de rasfat personal, nu pe plata studiilor.
    Bafta 🙂

  4. lEmpereur – asta imi suna si mai complicat. Eu sunt in tabara geografilor. 🙂

    Bogdan – daca intru la cu taxa voi scrie suma in lei noi sa para mai putin. 😛

    Paula – Sa fie.

    Ikeritza – mi se pare ca toti care am dat bacul la logica anul acela ne-am luat teapa. 😀 Am mai avut colegi cu surprize neplacute.

    Ligia – Daca in loc de 9.10 de la logica as fi avut zecele de la sport cred ca sas fi avut o medie mare mare. :)) Dar cum ziceai si tu..nu conteaza. Mi-a servit scopului. Am intrat la facultate si am iesit din ea. 😛

  5. Pentru un moment mi’a fost teama ca sunt singurul care da 25 de meleoane la fjsc. Iti multumesc ca pot sa dorm la noapte.

Lasă un răspuns

