Premiera personala :)

Am ajuns astazi la primul meu Schimb de carti. Asta dupa ce m-am agitat inainte de parca la nunta urma sa merg. 🙂 Daca nu-mi ia nimeni cartea? Daca n-o voi descrie prea bine? Si alte intrebari din seria „Daca n-ai probleme, inventeaza-le.”

Pana la urma a fost ok, singura problema fiind una tehnica – era cam intuneric pe acolo si, in general, nu reuseam sa deslusesc mai mult decat titlul cartii. Aici e „de vina” si problema mea de vedere. De aceea m-am si hotarat cam greu sa particip. Nu cumva sa imi iau mai multe carti decat pot duce…tinand cont ca ritmul meu de citire e cam acelasi cu cel al lucrarilor la drumuri. 🙂

Asa ca am luat doua, nu foarte groase, cat sa fiu sigura ca ma incadrez in timp – Ghidul nesimtitului (pe care l-am tot vazut la Ade, Carina si prin topurille Diverta) si Cand stiinta intalneste religia, care ma face foarte curioasa. Nu sunt vreun expert in stiinta si cu atat mai putin in teologie, dar mereu m-a fascinat relatia dintre cele doua. Si faptul ca cineva de la care ne-am astepta sa fie un sustinator vehement ai stiintei spune asa ceva „Science without religion is lame, religion without science is blind.” (Einstein)

8 gânduri despre “Premiera personala :)

  1. Ade – n-am avut, dar daca ma nimeresc prin Timisoara intr-o duminica de Schimb de carti sa stii ca o sa vin. 🙂

    Animalici – you should try it. 🙂 Apropo…blogul tau mi-a amintit de Samy, cainele meu de acasa din Tm. De fiecare data cand vad vreun alt caine pe strada mi se face putin dor de el. 😦

  2. A fost experienta foarte placuta Schimb de carti.Eu am luat in jur de sase:Arborele vietii,Despe nou- carte ce m-a dezamagit, total opusa cartii tale Cand Stiinta intalneste religia-Elogiu mamei vitrege, Pe urmele visului de un mare scriitor Herman Hesse si Ma numesc Rosu De alt mare scriitor Orhan Pamuk cel care a luat premiul Nobel pentru literatura pentru Zapada. 🙂

  3. La Schimbul ăsta de Cărţi n-am reuşit să ajuns, am fost în schimb la cel de dinainte, şi mi-a fost tot primul.
    Trebuie să mai ajung, mai ales că data trecută nu mă puteam decide ce să iau (am luat o carte de Eliade, pe care n-o citisem încă)

  4. Paula – credeam ca am aruncat o privire cam peste toate cartiile de acolo, dar din ce scrii tu vad ca mi-au scapat cateva.

    Animalici – eu zic sa te bucuri. Daca ceva imi aminteste de Samy nu poate fi un lucru rau.

    Ligia – sa vii…poate ne vedem pe acolo. 🙂

    Oana – am vazut leapsa, dar trebuie sa te avertizez ca mai nou mai stau asa bine cu promtitudinea raspunsurilor. 😀

Lasă un răspuns

