Vreau putin la Timsioara…

Nu stiam de problema lui Poli pana ieri cand un mass de la Moni ma anunta sa merg la antrenamentul lor sau daca nu pot macar sa imi pun fularul cu Poli in geam. M-am amuzat si i-am zis ca in ritmul asta echipa va ajunge ca Maggi, cu stickere in ferestrele oamenilor. :))

Apoi am inteles gravitatea problemei. Iar azi am vazut clipuri cu protestul pe bloguri. Mi-as fi dorit tare mult sa fiu acolo. La fel ca multi dintre cei care au participat sau au scris pe bloguri, nu pot spune ca sunt microbista. Nu mergeam la fiecare meci si nici nu eram mereu la curent cu ultima schimbare. Doar ca Poli inseamna Timisoara mai mult decat alte echipe sunt sinonime cu orasul lor… Urmaream meciurile si ma bucuram de fiecare data cand comentatorii faceau referire la atmosfera deosebita de pe Dan Paltinisan.

Iar acum urmarind clipul mi s-a facut un dor teribil de casa. 😦 M-as intoarce in Timisoara…asa pentru vreo ora doua daca s-ar putea. Oricum mi-am propus ca atunci cand va avea Poli meci in Bucuresti sa merg in galeria lor. Sper ca voi putea face asta fara sa incasez bataie. 😀

Mi-ar placea sa inteleg exact ce se intampla. In viziunea mea simplista Iancu vrea sa plece de la echipa tocmai acum cand a dat de greu, Zambon cere bani pe un brand care oricum n-ar avea nicio valoare fara suporterii din spate, iar Poli ar putea foarte bine sa-si modifice subtil nuanta de violet si ar rezolva problema. 🙂

Dar sunt sigura ca exista mai multe dedesubturi. As fi recunoscatoare daca cineva m-ar lamuri.

9 gânduri despre “Vreau putin la Timsioara…

  1. Hmmm… Poli si-a schimbat nuanta, acum nu mai e violet, e MOV. Nu glumesc… chiar asa e, oficial. Insa tocmai acea schimbare a fost prea mica pentru FIFA care (cica) urmarind site-ul ‘oficial’… nu vede nicio schimbare, drept urmare a cerut depunctarea.

    Am urmarit toata problema de la distanta doar, insa rezumata pe scurt ar fi…
    In timp ce Iancu si Zambon erau IN proces pentru simboluri/palmares, lui Zambon i-au eliberat cei de la FRF o foaie cum ca ar detine acele drepturi. El a mers la Tribunalul Sportiv de la Lausanne si – firesc – ei vazand acea hartie data de Federatie, au zis ca are dreptate. Dupa care… justitia romana a decis ca Zambon nu detine acele drepturi, insa FRF a ezitat sa recunoasca faptul ca s-a pripit si a acordat un document fara acoperire. Deci BKP ar avea dreptatea departea lor, doar ca pierd pentru tehnicalitati.

    Intre timp decizia a cui e palmaresul a fost intoarsa de cateva ori in justitie, dar imi pare ca nici nu conteaza a cui e de fapt… cand FIFA a decis depunctarea bazandu-se pe un document eliberat pripit. Chiar daca decizia FIFA e/ar fi corecta, trebuie data dupa alte dovezi/documente.

    Iancu e un prost… Acum ar fi fara onoare sa nu retraga clubul din campionat, dupa ce 2 zile a tot urlat ca aia va face. Pe de alta parte.. nu as vrea sa dispara de pe harta Timisoara.[**]

    * Poate-ar trebui sa schimbe si RATT-ul culorile de pe autobuze… sa nu fie depunctati! :))

    *S-a rezolvat poate problema antrenorului la CFR Cluj. Dusan Uhrin e bun si teoretic fara contract :))

    [**] DACA (unlikely) se retrage Poli din campionat… sa vedem partea plina. I se anuleaza toate rezultatele, deci Rapid are doar o infrangere. 😀

  2. Am si eu cateva intrebari pt Milo (ca vad ca se pricepe mai bine la problema poli):
    – ce se intampla daca un club se retrage din campionat, nu mai joaca nicaieri in anul ala,.. se duce in alta divizie?
    – in caz ca anu asta poli nu joaca nicaieri, la anu ce face, unde joaca?
    – ce se intampla cu meciurile pe care urma sa le mai joace? pur si simplu nu se mai iau in considerare, se sare peste ele?
    Ms 🙂

  3. In mod normal fiecare federatie isi face propriile reguli, dar din ce-am mai vazut eu… Se decide daca fie se ignora toate rezultatele, caz in care campionatul ar ramane cu 17 echipe, fie se acorda tuturor carora ar trebui sa joace cu acel club victorie 3-0. In ceea ce priveste clubul… El ar putea fi inscris anul viitor in divizia imediat inferioara (ar fi ca si cand ar fi una dintre retrogradate), insa neavand acel barem de puncte (vreo 30) ar incepe campionatul cu minus cate puncte ii lipseau. In cazul lui Poli, ar incepe campionatul cu -23 puncte. Ceea ce ar pune probleme inclusiv ramanerii in cea de-a doua divizie…

    Acum, chiar daca Poli ar avea un avans de 50 de puncte fata de locul 2 si neprezentandu-se la ultimele meciuri ar avea destule puncte cat sa nu retrogradeze matematic… sefii fotbalului nu glumesc cu neprezentarea la meciuri, urmand sa fii retrogradat.

    DACA nu poti prezenta garantii financiare (situatie posibila in cazul retragerii BkP)… e posibil sa fii si mai mult retrogradat. Asta a patit Fiorentina, in 2002. Pana a urma s-a reinfiintat in acelasi an, insa in loc sa joace in Serie B a ajuns in Serie C2, a patra divizie, fara jucatori (nimeni nu va juca in a x-a divizie… pana si Juventusului i-au plecat multi, ramanand doar cei fideli).

    Nu sunt 100% convins de ce tocmai am zis (nu citesc eu regulamentele frf…:P). Insa ar urma sa fie ceva similar.

    Nu te ingrijora… Nici eu nu cred ca pleaca Iancu. 🙂
    Avem meci cu Partizan in 18!

  4. Draga Milo, din cate observ, esti Rapidist (corecteaza-ma daca ma insel). De asemenea observ ca te-ar cam bucura retragerea lui Poli din campionat… Atitudinea, sincer, nu mi se pare ok. Din cate imi amintesc eu galeriile noastre sunt infratite, Corsicanu a declarat in presa sustinerea fata de Poli in aceste clipe, chiar si unii suporteri stelisti, dinamovisti, utisti sau ai Universitatii Craiova (si multi altii) si-au declarat solidaritatea. Deci de unde atitudinea ta?

  5. Milo, ms mult pt informatii. M-ai mai luminat putin 🙂 Cat despre Poli (desi nu sunt fan, eu sunt stelista :P) mi-ar parea rau sa pateasca ceva de genu… E pacat pt orice club sa ajunga intr-o astfel de situatie.

  6. Oameni buni, m-ati ametit de tot. Sper doar ca Poli sa nu retrogradeze ca sa am in continuare cu cine sa tin. In caz contrar cred ca imi raman pentru vizionat doar meciurile nationalei. 🙂

  7. raspuns pentru Moni:

    Ai observat bine, pana la un punct. Am fost si eu la mitingurile pro-Poli si m-am simtit foarte mandru cand am vazut fani au Craiovei sau mai ales UT-ei ca se alatura cauzei. Am fost si pe stadion, aplaudand Poli (din galeria Rapidului, e drept) la finalul meciului pierdut si scandandu-le numele. Certandu-ma cu rapidistii care isi bagau _de toate in prietenie, ca ei s-au saturat de ‘prietenie’. De obicei ma gasesti la Poli in galerie si ma gandesc sa merg la Belgrad in curand.
    Deci nu m-as bucura atata pentru o retrogradare. Trebuie sa fii mai relaxata putin si sa itilasi liber simtul umorului. Pana si in propozitia dinainte putem observa un ton eufemistic, n’est pas? Nu m-as bucura DELOC sa retrogradeze Politehnica.

    In ceea ce priveste problema lui Poli, parerea mea e ca publicul a fost prea pasnic… (aici mi-as atrage critici)

Lasă un răspuns

