Pseudo-branding Diverta

Nu-i asa ca de fiecare data cand intrati in Diverta va lipseau produsele de bricolaj, ciocolata, cerceii sau oalele? E cam frustrant ca intr-o librarie sa gasesti doar….carti, muzica filme. 😀 Ei…grijile voastre au luat sfarsit.

„Odata cu rebranding-ul, Diverta isi extinde si gama de produse comercializate, oferind si produse de design interior, ciocolata, bijuterii si accesorii gastronomice.”

Via

6 gânduri despre “Pseudo-branding Diverta

  1. Teama imi e ca extinderea asta fortata ascunde o disperare dupa clienti. Dupa ce gama de produse de papetarie si librarie (care a consacrat diverta) a inceput sa nu mai fie satisfacatoare si pentru toate gusturile, ei au cam inceput sa piarda clienti. Cert e ca la diverta nu mai este aglomeratia de acum citiva ani.

    Iar acum il transforma intr-un fel de supermarket handicapat? Inteleg ca se numeste Diverta dar totusi… Oale, decoratiuni, ciocolata? Asteptam produsele de macelarie 😀

    Eu consider asta un prim semn ca Diverta a inceput sa o ia la vale. Sau, cine stie? Romania e un imens bazar. Asadar, conceptul Diverta Bazar s-ar putea sa prinda la romani…

  2. Bogdan – nu ma pricep eu la cote de piata si alte cele….dar am impresia ca la merge bine. Altul cred ca e motivul extinderii.

    Boby – sunt proaspat venita in Bucuresti. Nu stiam. 🙂 Am fost mai demult la Plaza, dar n-am intrat in Diverta.

Lasă un răspuns

