Nokia. Numai respect

Daca stii ca nu rezisti prea mult cu acelasi telefon nu iti lua Nokia. Pot trece ani in sir fara sa se strice, deci nu vei avea absolut nicio scuza sa-l schimbi. Nu fac parte din categoria celor care schimba telefoanele precum periuta de dinti, adica o data la 3 luni. Si nici a celor care au mai multe celulare decat urechi pentru a le folosi. 😛

Totusi trebuie sa recunosc ca sunt cam plictisita de al meu Nokia 6230i. Suntem impreuna de vreo 3 ani si se incapataneaza sa nu-mi dea motive de despartire. 😀 A fost stropit, scapat pe jos – pe gresie, pe covor, pe parchet, in nisip, a indurat temperaturi extreme…toate astea cu brio. Merge perfect, se aude bine, tastele nu s-au uzat, softul nu s-a dat peste cap.

Si probabil o va tine tot asa inca vreo 3 ani. Am dovada vie in casa – un Nokia model-caramida care are pe putin 7 ani si merge ca nou. Mama il foloseste pe post de ceas desteptator. Pentru ca soneriile alea rudimentare, monofonice sunt mult mai puternice decat cele noi, pe 3 voci.

11 gânduri despre “Nokia. Numai respect

  1. Iti recomand scapatul din trenul mergand in viteza (vorbeam pe culoar la telefon – sa nu deranjez pe cei din compartiment, un nenea suparat a trecut pe langa mine, geamul era deschis, mi-a impins cotul si telefonul a zburat pe geam). Sigur nu mai merge acum.

  2. Precedentul meu Nokia îşi pierdea semnalul şi lângă antena de recepţie, iar pe actualul nu-l ţine bateria. Ori sunt contrafăcute, ori axioma nu e general valabilă 🙂

  3. Dyna – pentru hoti nu e rezistent. Dimpotriva…e atragator. 😛
    Crisitancita – deci ti-a cazut semnalul…cu tot cu telefon. 😀
    Adela Mohanu – nu prea suna a Nokia ce spui tu acolo. Sper sa nu nimeresc asemenea „exemplare”.

  4. ahhh, Nokia 6230i, telefonul visurilor mele acum 3 ani; doua luni am visat la el ca in final sa-mi iau un sony700 nush cat ( aveau cam acelasi pret la liber, dar sony era la oferta la germanos);
    ma bucur sa aud ca inca merge nokia ala, sony meu s-a stricat prima oara la 6 luni dupa ce l-am luat 😀

  5. Da, chiar e atragator pentru hoti. Mie mi-au furat telefonul din mana, in tren. Nu intrebati cum :)) , important e ca era vorba de un Nokia. 😦

    Paula, pot sa te pun in blogroll?

  6. Yuki – da, era cool telefonul la vremea lui. 🙂 Nici nu ma asteptam sa primesc asa ceva. Mi-a facut tat o surpriza frumoasa dupa bac.

    Dyna – poti, nu e nicio problema. 🙂

  7. La Nokia telefoanele se fac in functie de publicul tinta. Exista o categorie de telefoane facuta sa tina pentru cei care achizitioneaza un telefon in scopuri practice. Dar exista si categoria telefoanelor menite sa satisfaca niste false nevoi care nu tin niciodata. Din 3 Nokii, de unul singur am fost pe deplin multumita.

  8. lol, si eu tot 6230i am 😀

    me loves it. nu am nicio problema si l-am scapat de catve ori si chiar lovit din greseala aruncat in perete (in loc s ail arunc pe pat)

  9. nokia..nu mai e Nokia de acu trei ani.Eu sunt unul dintre cei care schimba imediat telefonul daca il nemultumeste ceva,asa ca ..am schimbat 3 telefoane nokia in ultimele 4 luni,toate trei aveau probleme de soft doua se blocau atunci cand iti era lumea mai draga si..unul de cele mai multe ori nu mai vedea hands free-ul,iar cand il vedea..il tinea minte si cand il detasam.
    Dar imi place nokia atat de mult incat noul telefon e..tot Nokia:)).

  10. Ade, Lebleu – atunci se pare ca va trebui sa am mare grija cu urmatoarea alegere…
    Ave13 – indura multe, dar eu zic sa nu-l impingi la extrem. 🙂

Lasă un răspuns

