Brand new home

E oficial. Nu vom dormi sub pod, copaci, pe banci sau strazi. You guessed it….ne-am gasit cei 4 pereti si un tavan pe care ii cautam in Bucuresti. De fapt i-am regasit. Ironia sortii este ca ne-a trebuit o zi de cutreierat Bucurestiul in lung, in lat si in inaltime ca sa realizam ca prima oferta pe care o aveam era cea mai buna. Dar simteam nevoia sa comparam.

Cele….cateva legi imuabile ale imobiliarelor

Asa am aflat ca 20 de metri patrati inseamna o camera groaznic de mica plus baie si bucatarie cam cat o cabina de lift. Cred ca si detinutii au mai mult spatiu in celula. 😛 Si am mai aflat ca unii au tupeul de a cere chirie foarte mare pentru asa ceva.

Ca exista si oameni care stiu ca pentru un pret la inaltime trebuie sa ofere si condtii la acelasi nivel.

Ca pretul din anunt ar putea sa nu aiba nicio legatura cu cel real.

Si mai ales, am aflat ca acum se speculeaza fara mila nevoia studentilor de locuinte. It’s JUST business. Nothing more, nothing less. Poate ne vom mai muta. Vom mai cauta chirie, dar prin noiembrie, decembrie cand cererea scade si preturile coboara in berna. 😛

Dupa toate astea eu si Carina mai ca am facut o analiza SWOT in urma careia am ramas la prima varianta. 🙂

Scaune, oale si tigai

Apoi ne-am pus sa analizam ce ne lipseste prin casa. A rezultat cea mai ciudata lista de cumparaturi din viata mea care continea: scaun, tigaie, oale. 😀 In Carrefour ne-am abatut oarecum de la lista si am iesit cu: hartie igienica (multa), detergent de vase (mare), sapuniera (draguta) si caserole anti-KFC (de dus mancare de acasa la birou in speranta ca nu voi manca zilnic crispy strips).

La scaun am renuntat gandindu-ne ca la Ikea vom gasi oferta mai mare. Iar oale si tigaie n-am luat tocmai pentru ca era oferta prea mare – seturi de la cateva sute de mii la cateva milioane care noua ne pareau identice. 😀

Oricum cumparaturi de o asemenea anvergura nu se fac pe graba, iar pe noi ne astepta drumul de intoarcere la Timisoara. Dar revenim peste vreo saptamana in Bucuresti. Incepe admiterea la master, jobul, aranjarea casei. „Inceput” pare sa fie cuvantul de ordine pentru noi saptamanile astea….

8 gânduri despre “Brand new home

  1. Nu stiu cum e pentru voi, dar suna foarte interesant pentru mine ce urmeaza pentru voi, aproape ca va invidiez 😛

    Poate ne vedem la un crispy strip 🙂

  2. Carina – parca am ajuns si la W….dar mai putin. 😛

    Ligia – mai demult suna scary. Acum ca stim unde sa locuim parca simt ceva entuziasm. S-au linistit apele. Poate ne vedem…la un crispy sau mai multi. 🙂

  3. buna!
    problemele de gasit locuinta intr-o capitala sunt intotdeauna crunte…am aflat asta pe pielea mea: pentru o camera de 10 m patrati, la 20 km de centru, bucatarie si baie impartita cu proprietarul, insa ce-i drept toate mobilate si utilate – 350 euro. e adevarat, e vorba de copenhaga, si e o chestie de 5 luni.

    dar ce vreau sa transmit: daca motivatia e suficient de puternica, treci peste obstacolele astea 🙂

    succes

  4. Daniela – cu puterea psihica cred ca stau bine. Daca ma enerveaza agitatia, sunetele din jur, imi pun castile si gata. 😛

    Paula – merci 🙂

    Luanar – wow, ce preturi. Deci se poate mai rau decat un Bucuresti. :O Dar ai mare dreptate…motivatia conteaza mult. Uneori ma gandesc ca mi-ar fi fost mult mai comod sa raman acasa. Parintii s-au gandit pana si la un apartament al meu in caz ca stateam in Tm. Deci as fi avut totul al cheie. Dar mi-ar fi parut rau. Nu stiu cum vor merge lucrurile in Bucuresti, dar sunt multumita de mine ca merg acolo si incerc. 🙂

  5. 🙂 amandoua am ales provocarea in locul sigurantei. zilele astea am intrat in panica afland ca trebuie sa dau si cam 490 lei pe transport, in fiecare luna. mi-am facut-o cu mana mea, dar se merita pe termen lung.

    sunt sigura ca iti va merge bine! din cate am citit, ai toate premisele. oportunitati sunt,numai trebuie un pic de atentie. enjoy.

Lasă un răspuns

