Au prostit omenirea cu televizorul

Legat de postul anterior….se pare ca si chinezii sunt oameni. Ne-au servit-o cat se poate de omeneste si cu multa tehnologie ca garnitura.

A gresi e uman, iar ceremonia de deschidere a JO a decurs prea perfect..spuneau unii. Eh, cuiva i-a scapat ca artificiile televizate au fost false. Mai multe detalii aici. Deci nu mai avem de ce ne teme, nu? 😀

Imi amintesc ca primul meu gand la vederea pasilor pe cer a fost -” Woa, arata de parca asist la o scena dintr-un joc video.” Dar n-am dus ideea mai departe. Dimpotriva, am apreciat precizia si mi-am zis ca, tinand cont de faptul ca ei sunt inventatorii prafului de pusca, merita sa le iasa ca la carte. 🙂

3 gânduri despre “Au prostit omenirea cu televizorul

  1. Nu mi se pare ok. As fi preferat sa vad exact ce a fost. Pentru ca asta e farmecul jocului de artificii..preciza, spectaculozitatea lor. Aratandu-ne un fake parca au anulat toate astea. 😀

  2. acum serios vorbind suntem frustati ca au facut-o atat de bine sau ca noi am fost atat de fraoeri incat nu ne-am dat seama? eu zic ca a fost cea mai reusita deschidere a jocurilor olimpice si chair daca jumatate a fost facut pe calcultor tot a iesit perfect.
    cu toate astea eu sunt dezamagita de fetita perfecta care nu avea voce(

Lasă un răspuns

