The complete idiot’s guide to posting rental ads

Se pare ca un astfel de ghid imi lipseste mie. 😀 De la 1 septembrie eu si Carina ne mutam la Bucuresti. Printre acele mici probleme care nu-mi dau pace noaptea gen – mi-e sete, oare am inchis calculatorul?, samd – se numara si faptul ca inca nu stim unde vom locui. :((( In sensul asta m-am pus sa postez anunturi pe diverse site-uri..whitch as I discovered is absolutely NO fun. 😀

Nu ca toate lucrurile in viata ar trebui sa fie placute (imi rasuna vocea mamei in minte :P), dar actiunea asta am luat-o ca pe un fel de social networking, care s-ar putea sa nu fi fost cea mai buna abordare.

In primul rand limba romana nu m-a ajutat deloc. La noi „a inchiria” inseamna atat a lua cat si a da in chirie. Acestea fiind spuse, am constatat ca din formularea „Inchiriem garsoniera” nu se intelegea nimic concret. 😛 Oricum imi doream un titlu care sa rasara din multime asa ca dupa ce-am trecut prin mai multe variante – „Vrem tavan desupra capului”, „Nu vrem sa dormim sub pod” – am ramas la mai linistitul „Cautam 4 pereti”. 🙂

Corpul anuntului trebuia sa fie cat mai scurt si la obiect, deci am renuntat la divagatii de orice fel. Totusi am inclus un brand promise. 😉

Doua fete, absolvente facultate, cautam garsoniera pentru inchiriat. Dorim sa fie mobilata, dotata cu aragaz, frigider si conexiune la Internet. Preferabil intr-o zona cu acces usor la mijloacele de transport. E foarte important sa fie un loc linistit, curat si promitem ca il vom pastra asa.

Pentru a iliustra mai bine ideea am hotarat sa folosesc si o poza. Anunturile cu poza ieseau foarte usor in evidenta. E adevarat ca lumea foloseste spatiul asta pentru a arata apartamentele, dar in lipsa…de ce nu o poza cu noi? Una in care ambele sa inspiram incredere si resposabilitate. Poza am gasit, dar apoi am observat ca nimeni nu mai practica asa ceva. Totusi nu e flickr sau hi5.

Bun…dar ceva absract sigur s-ar potrivi. Am gasit cubul asta care in viziunea mea transmite foarte bine ideea de ordine si liniste. Credeam ca va aparea sub forma de avatar. Din pacate dupa ce l-am postat ocupa jumatate de anunt si nu trasmitea altceva decat ideea de ridicol. 😦 Asa ca l-am sters.

In timp ce completam formularul am dat si peste un camp pentru link-uri. Din reflex mi-am trecut blogul acolo…tot ca sa ajung la concluzia ca nu era cu nimic mai relevant decat poza.

Deci am ramas cu cele 5 randuri seci ale anuntului….si cu stresul ca habar n-am unde voi locui peste o luna. Oricum, mica publicitate nu e un loc pe care sa-l recomand bloggerilor. Nu-ti ofera absolut deloc posibilitati de personalizare. 😛 Totusi ofera posibilitati de gasirea a unei locuinte, deci voi mai hoinari mult pe acolo urmatoarele saptamani….

8 gânduri despre “The complete idiot’s guide to posting rental ads

  1. Iti urez succes in cautari, imi amintesc ca in 2000 cand am venit si eu in Bucuresti, am stat in gazda la o doamna pensionara, undeva prin zona Eroii Revolutiei. Nu am rezistat decat 6 luni acolo 🙂 In general, sunt destul de greoaie cautarile de acest gen, mai ales daca nu esti aici sa te duci imediat sa vezi vreo locatie disponibila… Doamne, si dupa ce aranjai o „vizionare”, ce puteai sa vezi in fata ochilor…

  2. De asta vrem si noi sa evitam gazdele. Mai bine sa dam ceva bani in plus pentru chirie, dar macar sa stim ca nu trebuie sa dam socoteala inca unei persoane care locuieste cu noi.

Lasă un răspuns

