Am un Jerry in casa :((

Asta e unul dintre lucrurile despre care nu ar trebui sa scriu pe blog. Cel putin daca imi pasa de imaginea familiei mele de vitza nobila. 😀 Dar ma streseaza la culme si trebuie sa ma eliberez cumva. Am un soarece in casa. :((((((((

Nu l-am vazut, dar de 2 nopti aud miscari in hol si in baie. Azi noapte am stat o ora la panda, dar de fiecare data cand deschideam usa de la camera nu se mai misca. Sa fie clar….eu nu am vocatie de Tom! Din cauza ca tot auzeam fosneturi m-am culcat si fara sa merg la baie, deci nu cred ca o sa-l fugaresc prea curand.

Samy (cainele meu) e total inutil in situatia asta. El nu goneste nici macar vrabiile care ii ciugulesc din mancare. Daca s-ar intalni cu Jerry porbabil l-ar lua drept obiect de joaca. 😛

Mama spune ca de vreo 2 zile dispare sapunul din baie. Samy nu e interesat de sapun…in 11 ani de cand il avem am fi observat asta. Deci explicatia e una singura… Totusi nu reusesc sa-mi imaginez cat de rentabil poate sa fie pentru un soarece sa treaca tot felul de obstacole si sa plece cu un bar de sapun. O fi la varsta adolescentei…. Oricum, un soarece sa fure sapun?  Trebuie sa recunoastreti ca are simtul umorului. 😀

Ufff…daca il mai personific mult o sa ajung sa-i fac blog personal. E o tehnica psihologica netestata care sa ma ajute sa-l abordez mai usor.

P.S. La mine in casa chiar e curat, sa nu va imaginati altceva. Probabil de asta fura produse de curatat! 😀

20 de gânduri despre “Am un Jerry in casa :((

  1. Nu am dat niciodata peste o fata de vitza nobila.Nice.Ar fi a real bargain to have your shoe shined and of course next to the shoe a package of nerves.

  2. Alecs – daca cumva il prind probabil poza ar fi ultima chestie la care m-as gandi. :)) Ar putea el sa faca un live blogging cu experienta de la mine din casa. Poaet aflu lucruri noi despre apartamentul meu. 😛

    Paula – nu e nicio vitza nobila. Aberam. 🙂

  3. eu ma gandeam ca pana il prinzi sa-i pui si un nume sa te, dar nu „jerry” … spune-i de exemplu „Marius” si sa ni te referi despre el cu „Marius” :)))

  4. umple baia cu apa..asa cam 1 cm e de ajuns. dupa aia ia doua sarme. bagi in priza si in apa. nu numai ca il vei prinde, dar il vei prinde razand. asa descoperi daca ti-a furat si pasta de dinti.
    p.s contacteaza-ma pe mess. stii tu unde gasesti adresa. spor la treaba:D

  5. Twotimesbaby – nu pot sa cumpar un Tom pentru ca am deja un Spike, deci caine. 🙂

    Floryan – totusi daca titlul ar fi fost „Am un Marius in casa” ar fi fost putin cam ciudat. :))

    Anonim – nu cred ca as rade. Azi noapte am lasat pliculete cu otrava in baie si a plecat cu ele. Acum am aflat ca isi fac efectul in 24 de ore, deci o moarte lenta. Si chiar mi-e mila de el. 😦 Dar pe de alta parte imi era si groaza de el…nu aveam curaj sa ies din camera cand il auzeam. Plus ca cine stie ce boli aducea in casa. Deci alta solutie nu prea era… Cel mai bine pentru toata lumea ar fi sa nu se intesecteze cu oamenii.
    De ce sa te contactez?

    Tudor – dar ce fac cu sapunul? Nu inteleg la ce il folosesc. Presupun ca nu e comestibil.

  6. De unde stii ca este un soarece ?,ce rasa de caine ai?,otrava pentru soareci nu are nici un efect,la fel si pisicile care sunt foarte comode si nu le prieste sa mai manance soareci,sau sa-i vaneze,singura solutie este sa pui o capcana de soareci cu ceva branza,in locul unde crezi ca isi face siesta noaptea.

  7. Ti-as imprumuta eu una din pisicile mele de la casa. Doar de trei ani le avem (s-au aciuiat de prin vecini). Initial nu le0-am vrut, dar apoi cand am vazut cat de eficace sunt le-am adoptat. Cu siguranta i-ar veni de hac lui Jerry/Marius 😀 (O noapte cainele tau poate fi inchis la tine in camera 😉 )

    Si apoi trebuie vazut pe unde a intrat. Si astupate acele gauri sa nu mai intre.

  8. si eu am avut un soricel in casa. il chema bob. a mancat toate pungile de plastic si otrava si a supravietuit. i-am pus si o capcana dar, ca in legendele cu soricei vrednici de lauda, a mancat ce era de mancat si n-a fost prins. dupa o vreme, a plecat singur. inutil sa spun ca am intors casa cu fundul in sus degeaba… pur si simplu s-a plictisit si a plecat. cateodata mi-e dor de el 🙂

  9. si mie mi s-a intamplat. spike al meu a fost putin mai eficace decat al tau: avea bunavointa sa ma anunte cand aparea soricelul. si apoi, cand ma ridicam sa vad care, ce si cum, avea grija sa vina dupa mine, lipit de picioarele mele, in spatele meu.

    noi a trebuit sa spargem peretele (ceva probleme cu niste tevi) si, dupa ce am astupat gaura, nu ne-a mai vizitat.

    apropo de otrava, am citit un articol despre sobolani (poate e valabil si pentru soricei): sobolanii nu mananca niciodata ceva ce n-au mai mancat inainte. gusta doar si, daca vad ca nu le face rau, se intorc si se infrupta. si nu numai atat, dar, daca le face rau, raspandesc informatia in toata colonia de sobolani. smecheri, nu? 🙂

  10. Oameni buni….dupa ce m-am intors acasa am observat ca nu ma mai viziteaza soarecele. O fi fost otrava..sau pur si simplu s-a plictisit. Sper totusi ca e a doua varianta. 🙂

Lasă un răspuns

