Licenta placuta :)

Gata cu licentaaaaaaa! Pe cat de enervant a fost in anumite momente s-o redactez si sa trec la locul potrivit cate o nota de subsol, pe atat de placuta a fost prezentarea. Ultima data cand m-am simtit asa bine la o prezentarea cred ca a fost la gradinita cand am cantat la serbare Ana-Lugojana. :))

Revenind… Imediat ce-am inceput sa vorbesc mi-am dat seama ca profii nu se doreau sperietori de studenti.

– Buna ziua, azi voi vorbi despre…

– Cum azi? Si maine ne mai prezinti ceva?

– Ah..nu. Dar poate vin si maine daca iasa rau azi. 😛

Si in nota asta am inceput. 🙂 Totul a fost in grafic pana la…bloguri. Mi-am propus sa zic putin despre ele si liderii de opinie din blogosfera pentru ca trebuia inghesuita prezentarea in 10 minute. 😛 Dar profii aveau alte idei.

Intr-un final am ajuns la o discutie despre cum se fac bani din blogging si daca cred ca in viitor se va putea trai doar din asta. Despre AdSense si baiatul de 14 ani din Iasi (cred) care face cateva sute de euro din blogging. Despre posturi platite, campanii in blogosfera…si despre cum a fost exmatriculat Zoso de la FJSC. De fapt nu stiam ca a fost exmatriculat. Asta am aflat de la domnul Coman care a fost in comisie. 😛

Printre altele am mentionat ca am blog asa ca domnul Tolcea, curios din fire, a si intrat pe el. Moment ciudat pentru ca ultimul post era chiar despre prezentarea lucrarii de licenta. :)) Eh..poate am mai castigat un cititor cu aceasta ocazie.

Revenind brusc la subiect ne-am dat seama ca zburase timpul si „am plonjat” in studiul de caz fara sa termin de prezentat partea teoretica. Am avut ceva probleme cu Power Pointul (dupa am aflat ca Open Office era de fapt insalat acolo) si domnul Mesaros, proful coordonator, s-a ridicat de vreo 3 ca sa ma ajute cu partea tehnica. 🙂

Daca tot am ajuns aici…ma bucur foarte mult ca domnul Mesaros a fost alaturi de noi, ne-a raspuns la ultimele nelamuriri si a asistat la prezentari. Ma bucur ca si oamenii din comisie au incercat sa creeze a atmosfera care sa ne mai scada din emotii, iar atunci cand puneau o intrebare era izvorata din curiozitate, nu din vreo dorinta de a ne incurca. 🙂

Nota urmeaza s-o aflu diseara. Sper ca nu m-am entuzismat prea mult si ca va fi la fel de placuta precum experiente prezentarii. Pana una alta, asta a fost Power Pointul care mi-a stat alaturi. 🙂

Later edit – am luat 10! Inainte de prezentare ziceam ca rezultatul nu va conta foarte mult. La masterul unde vreau sa dau nu se ia in considerare. Dar ma bucur pentru nota asta mai mult decat ma asteptam. 🙂

21 de gânduri despre “Licenta placuta :)

  1. Simo – multumesc. 🙂 Bafta si tie saptamana viitoare.
    Gabi – ok, am corectat. 🙂
    Lovingvama – da, campania mi-a servit f bine pentru e sustine partea teoretica. Coman de exmatriculare zicea, eu asa imi amintesc.
    Alex – la succesul pe care am auzit ca il are e normal sa fie in tema.
    Kidha – ma bucur ca se intelege prezentarea si fara explicatiile de pa marginea ei. 🙂

  2. Felicitari pentru nota, dar mai ales pentru curajul de a aborda o asemenea tema.

    P.S: tu nu stiai cand ai pus ppt-ul, dar chiar ma intrebam ce site bun poate gazdui un ppt, ca sa ma dau si eu mare cu al meu 😛 Cand il voi pune, o sa mentionez ca de la tine am furat informatia 😀

  3. Felicitari Paula! Si eu sunt de ieri licentiat cu 10 in Marketing 🙂 Foarte bun PowerPointul , e lipsit de rigiditatea prezentarilor obisnuite, clasice. Ma mira putin faptul ca profii din comisia ta l-au „digerat” ! O nota buna pentru ei! Sa ai o vacanta asa cum ti-o doresti!

  4. bixbite – da, si eu am fost tare incantata cand am descoperit acest YouTube al ppt-urilor. 🙂

    Cip-Cirip – felicitari! 🙂 Si eu imi faceam inainte ceva probleme pt ppt si pt prezentare care nu urma sa fie f formala. Dar am avut parte de o comisie super…cu simtul umorului, deschisi. La final 2 dintre profii din comisie m-au felicitat personal pentru prezentare si asta parca a insemnat mai mult decat nota. 🙂

  5. Tocmai asta e problema…ca nu stiu. :(( Batalia se da intre Publicitate si reclama de la SNSPA si Campanii de comunicare in publicitate si relatii publice de la FJSC.

    Dar nu-mi dau seama care ar fi alegerea mai buna. Din ce am vazut pe net am ramas cu impresia ca la FJSC sunt mai multi profi care vin din agentii. Plus ca, spre deosebire de SNSPA, ofera locuri in camin. Iar sa nu fiu nevoita sa dau banii pe chrie ar insemna f mult pt mine.

    Deci in momentul asta inclin spre FJSC. Dar mi-ar prinde bine niste pareri ale oamenilor care au trecut deja prin facultatiile astea. Una e site-ul, alta e impresia cu care a ramas cineva care a studiat acolo. 😛

  6. Pro FSJC. Campanii de comunicare am terminat si eu. Da, ai profesori „open minded” si care au habar de ce se intampla in lumea despre care vorbesc. Din pacate nu chiar toti. 😉

Lasă un comentariu