De ce sunt eu ultima care afla…

…ca azi e ziua mea de nume? 😀 Am o problema cu sfintii – nu-i localizez prea bine in calendar. Stiu cand e Sfantul Ion, Sfanta Maria…si cam atat. Asa ca am ramas surprinsa azi diminteata cand m-a sunat matusa sa-mi spuna La multi ani. Apoi am primit si un mesaj de la Orange care imi acorda 10 minute bonus. Deci asta confirma faptul ca intr-adevar, azi e Sfantul Pavel (Pentru nu-mi place cum suna :P).

Dar poate n-ar trebui sa ma mire scaparea. Anul trecut chiar si ziua mea era sa ma ia prin surprindere. Ca era in 21 septembrie stiam foarte bine, ceea ce nu stiam era data in care ma aflam. 😀

7 gânduri despre “De ce sunt eu ultima care afla…

  1. La multi ani, Paula!

    PS: daca vrei sa scapi de o cheltuiala in plus, poti sa spui ca anul asta e Sf. Petru, si abia anul viitor va fi Pavel… ;))

  2. La multi ani. Paula si Pavel sint nume importante in familia noastra si noi azi am sarbatorit. Iti urez sa te bucuri tot mai mult de onomasticile tale viitoare!

  3. Maaaai tu esti sfinta? Pina n-am citit acilea nu mi-am dat seama ca te cheama ca pe unul din aia 😆 In fine, LA MULTI ANI cu o zi si ceva intirziere. Eu am probleme cu tot sfintii. Stiu ca sunt dar nu stiu care, cum si in ce ordine.

  4. Soso – multam. 🙂
    Seba – e si asta o metoda….dar as ajunge sa ma incurc si mai rau. Daca nu-i tin minte imrpeuna separat as avea si mai multe probleme. :))
    Textier – le urez si eu La multi ani celor cu nume de sfant din familia ta. 🙂
    Miruna, Bogdan -suntem multi cei care avem probleme su sfintii. 😛 Wellcome to the club.
    Daninho – pe aia n-am uitat-o niciodata. Doar anul rtecut a fost a close miss. 😀

Lasă un răspuns

