Premiantii mei de la Cannes :)

M-am hotarat sa ma uit la castigatori si la shortlist-uri sa vad ce-mi place mie de acolo. Pana la urma, din cauza unui plug-in care nu se lasa instalat, n-am parcurs listele pana la capat. Apple QuickTime e vinovatul….macar de aveam Apple. Ciudat. 😀 Deci iata ce mi-a placut din ce am reusit sa vad.

Un spot radio feliat…pentru branza feliata. Cred ca ar fi enervant sa-l aud prea des la radio, dar executia pune in evidenta foarte bine noul atribut. 🙂

Un alt spot radio in care sunetul zboara pe langa noi dintr-o boxa in alta….asa cum imaginile zboara cand vrem sa facem o poza. Bun mod de a prezenta calitatile unei camere foto. Asta mi-a amininit de romanescul Stereo facut de Leo pentru Western Union.

Copilul nu vrea sa poarte casca? Nu-i problema…trimite-l la joaca cu Hubba Bubba la el. Pardon..cu BAZOOKA BUBBLEGUM. 🙂

O idee care mi-a placut mult a fost cea de-a folosi un telefon mobil pentru motiva elevii americani sa acorde mai multa atentie scolii. Mai exact, telefonul, Million pe numele sau, este gandit special pentru elevi. In interiorul scolii tine evidenta prezentelor, activitatii, temelor, iar in afara ei devina un aparat normal, dar prin care pot obtine recompense in mesaje si minute incluse, bilete la film, reduceri in magazine. Totul in functie de atentia pe care o acorda taskurilor din cadrul scolii.

Ma intrebam daca nu cumva este o metoda prea superficiala de a rezolva problema. In fond, nu se apeleaza la motivatia interna, ci al recompense ca in cazul dresajului. 😛 Dar tinand cont ca multi dintre copii aceia iti rad in nas daca ii trimiti la scoala si odata ce se afla acolo respectarea regulilor este cel mai uncool lucru posibil pentru ei…..poate ca e modul protrivit de a-i aborda.

Din anumite puncte de vedere Costa Rica si Romania nu sunt deloc departe. Va invit sa priviti clipul si sa va regasiti impreuna cu masina voastra. 🙂 Excelent insight.

La fiecare 15 secunde in copil moare de sete. Asta se intampla departe de noi, dar ce de la Studio Brussel au reusit sa aduca problema chiar in casele oamenilor. Fiecare moderator TV are un pahar cu apa pe masa. Ce s-ar intampla daca timp de mai multe zile un copil negru ar da buzna in studiourile TV chiar in timpul emisiei si ar bea aceea apa? 🙂 Vedeti in clip.

Si pentru final….culmea tupeului si a penibilului in advertising – sa inscrii un ghost la Cannes. Ok…nimic iesit din comun pana aici. Dar sa faci asta fara ca macar sa anunti clientul si chiar sa castigi cu el. Clientul afla de spot, constata ca nu corespunde catusi de putin cu valorile bradului si bineinteles, spune lumii intregi ca NU l-a cerut.

E cazul spotului acesta care a casigat bronzul la Film.

Dupa cum se spune aici: „To me, this is a new low. There used to at least be some honour amongst scammers. You could pay to make an ad yourself, and you could pay for it to run (once) yourself, but you had to at least get the client’s permission.” 😛

Anunțuri

3 gânduri despre “Premiantii mei de la Cannes :)

  1. pfff un ditamai postu ce-ai scris aici… n-am timp sa-l citesc acum pe tot, dar promit sa revin
    o singura observatie: (desi sunt mare fan Leo) spotul asta cu Western Union e doar o glumitza rasuflata… mi se pare foarte slab..

  2. Avem onoarea de a va invita la Intalnirea Bloggerilor de duminca 29 iunie ora 16. Pt detalii vizitati blogul timisorenilor ca acum stabilim locatia 🙂

    O seara faina,
    Richie

  3. Hoinarul – mie mi-a atras atentia spotul pentru ca se folosete f bine de mediu pentru a transmite ideea…si in rest copyul e scurt si la obiect, fara tot felul de exagerari cu care suntem obisnuiti in categoria asta.
    Richie – ce oficial. 😛 Ai luat locul bannerelor care nu mai functioneaza? :))

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s